Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, „Delfi“ mobiliuosiuose rugsėjį kasdien vidutiniškai skaitė 549 tūkst., „15min.lt“ – 398 tūkst., „lrytas.lt“ – 312 tūkst., „tv3.lt“ – 285 tūkst., „lrt.lt“ – 175 tūkst. realių vartotojų.

Skaičiuojant bendrai visus įrenginius, „Delfi“ rugsėjį kasdien vidutiniškai skaitė 638 tūkst., „15min.lt“ – 467 tūkst., „lrytas.lt“ – 362 tūkst., „tv3.lt“ – 313 tūkst., „lrt.lt“ – 210 tūkst. realių vartotojų.

„Pastebime ryškią tendenciją, kad toliau auga turinio vartojimas per mobiliuosius įrenginius, tiek per telefonus, tiek per planšetes – rugsėjį „Delfi“ per juos skaitė beveik 75 proc. vartotojų. „Delfi“ pirmauja tarp kitų portalų tiek pagal vartotojus, kurie skaito naujienas per naršyklę, tiek per mobiliąją aplikaciją“, – sakė „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

Vertinant Lietuvos interneto portaluose praleidžiamą laiko dalį, „Delfi“ teko 26 proc., „15min.lt“ – 12 proc., „lrytas.lt“ – 12 proc. „tv3.lt“ – 5 proc., „lrt.lt“ – 6 proc.

Rugsėjį „Delfi“ surinko 41,4 mln., „15min.lt“ – 25 mln., „lrytas.lt“ – 22,6 mln., „tv3.lt“ – 13,7 mln. apsilankymų.

Delfi video turinį rugsėjo mėnesį portale žiūrėjo 2,13 mln. slapukų (ang. users), per „Youtube“ – 392 tūkst., per „Facebook“ – 983 tūkst. unikalių vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 658 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.