„Havas Media“ agentūra konkurso metu pademonstravo stiprų mažmeninės prekybos rinkos supratimą, nuolatinį atsinaujinimą ir gebėjimą greitai reaguoti į pokyčius, kas geriausiai atitinka mūsų bendrovės poreikius“, – teigia „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Čenkienė.

„Havas Media“ vadovas Andrius Barakūnas džiaugiasi pratęsta partneryste. Jo teigimu, klientai vis dažniau ieško ne tik strateginio požiūrio, bet ir inovatyvių komunikacijos sprendimų, o agentūros patirtis su dideliais projektais ir elektroninės komercijos išmanymas tampa lemiamu veiksniu. „Pastarieji metai patvirtino mūsų prognozes – elektroninės komercijos sprendimai ir su jais susijusių kompetencijų stiprinimas agentūroje tampa reikšmingu konkurenciniu pranašumu. Nuosekliai investavome į šios srities talentų ugdymą, todėl laimėtas konkursas ir klientų pasitikėjimas yra geriausias mūsų komandos darbo įvertinimas“, – sakė A. Barakūnas.

Andrius Barakūnas

„Rimi“ Lietuvoje turi 90 parduotuvių ir elektroninę parduotuvę Rimi.lt. Siekdama palengvinti pirkėjų kasdienybę, „Rimi“ ypatingą dėmesį skiria pasiūlymams, kurie leidžia pirkėjams sutaupyti kasdien, įvairiem tvarumo sprendimams ir sveikesnių mitybos įpročių skatinimui.

Tarp „Havas Media“ klientų yra „SEB“ bankas, „Jacobs Douwe Egberts“, „Red Bull“, „Deichmann“, „Enefit“, „BMW“, „KRKA“ ir kiti. „Havas Media“ priklauso tarptautinei „Havas“ komunikacijos grupei, kuri yra viena didžiausių pasaulyje. Grupės įmonės veikia daugiau nei 100 šalių, kuriose dirba virš 19 tūkst. darbuotojų, iš kurių daugiau nei 250 Baltijos šalyse.