„Havas Media“ ir „Good one“ laimėjo „Rimi Lietuva“ organizuotus žiniasklaidos ir skaitmeninės rinkodaros agentūrų konkursus.

„Rimi Lietuva“ marketingo ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Kybartaitė pranešime žiniasklaidai sako, kad agentūrų sėkmę konkursuose lėmė duomenimis paremtas įmonės verslo supratimas.

„Esame socialiai atsakinga įmonė, siekianti kasdien kurti vertę savo darbuotojams ir pirkėjams šiame dinamiškame ir nuolat besikeičiančiame mažmeninės prekybos sektoriuje, kur ypač svarbu ekspertiškumas, patirtis ir sektoriaus specifikos išmanymas. Kartu su naujaisiais partneriais toliau sieksime savo tikslų – kurti geriausius pasiūlymus pirkėjams ir rytojaus apsipirkimo patirtį jau šiandien“, – pažymėjo D. Kybartaitė.

„Havas Media“ vadovas Andrius Barakūnas laimėjimą konkurse sieja su agentūros turimomis kompetencijomis.

„Ypač daug dėmesio skiriame rinkos analizei, šiuolaikinių vartotojų elgsenai bei skirtingų žiniasklaidos kanalų įtakai verslo rezultatams. Gilios, duomenimis paremtos įžvalgos padeda mūsų klientams priimti efektyvesnius rinkodaros sprendimus“, – teigia agentūros vadovas.

Išskirtinį dėmesį duomenims bei jų analizei skiria ir „Good one“. Agentūros verslo plėtros vadovas Karolis Sukackas teigia, kad toks požiūris leidžia maksimaliai optimizuoti skaitmeninės rinkodaros taktikas internete, o agentūros naudojamos technologijos bei specialistų komandų dydis leidžia tai padaryti greitai.

„Sieksime užtikrinti konkurencinį pranašumą naujam mūsų partneriui interneto erdvėje jau nuo 2019-ųjų“, – sakė K. Sukackas.

„Good one“ yra tarp didžiausių ir sparčiausiai augančių skaitmeninės reklamos agentūrų Lietuvoje. 2017 m. ji buvo antra didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Lietuvoje pagal pardavimo pajamas, bei antrus metus iš eilės pateko į „Deloitte Technology Fast 50“ reitingą.

„Havas Media“ pretenduoja tapti viena labiausiai augusių žiniasklaidos planavimo agentūrų 2018 metais. Tarp naujų bendrovės klientų – prekiniai ženklai „Ergo“, „Drogas“ ir kiti.

Prekybos tinklą „Rimi“ šiuo metu sudaro 56 parduotuvės, kuriose kiekvieną savaitę apsilanko daugiau nei 3 mln. pirkėjų. „Rimi“ teigia savo veikloje ypatingą dėmesį skirianti tvarumo sprendimams ir sveikesnių pirkėjų mitybos įpročių skatinimui. Tarp „Rimi“ išsikeltų artimiausių tikslų – pasiekti, kad iki 2020-ųjų metų įmonės veikla būtų klimatui neutrali.