Londono metro stotyje iškabinta finansinių technologijų įmonės „Revolut“ reklama papiktino šio miesto gyventojus ir socialinių tinklų vartotojus.

Reklamos tekste kreipiamasi į 12750 žmonių, kurie per Valentino dieną užsisakė po vieną porciją maisto išsinešimui. „Ar tau viskas gerai, mielasis/mieloji?“ (angl. Are you ok, hun?), klausiama reklamoje.

Finansų temomis rašanti tinklaraštininkė Iona Bain, pasidalinusi šios reklamos nuotrauka savo „Twitter“ paskyroje, teigė, kad ji ją piktina dėl kelių aspektų. Pirma, ją suerzino globėjiškas, auklėjantis komunikacijos tonas ir gėdinimas žmonių, kurie neturi antros pusės, kas, jos nuomone, labiau tiktų 2000 metų Bridžitai Džouns, bet ne šiuolaikinei finansinių technologijų kompanijai. Antra – jai neatrodo tinkama šaipytis iš žmonių finansinių pasirinkimų. Trečia – tokia reklama kelia klausimus, kaip kompanija naudoja turimus duomenis apie žmonių pirkinius.

„Ketvirta – ši reklama nesako nieko apie „Revolut“ ir kodėl turėtumėte naudotis jos paslaugomis, tik parodo, kad tai yra kompanija, mėgstanti šnipinėti jūsų pirkinių istoriją ir juoktis iš jūsų sprendimų“, – rašo ji.

Kai kurie socialinių tinklų vartotojai kelia versiją, kad taip „Revolut“ bandė priminti 2016 m. „Spotify“ skandalą, kai jie savo reklamose kėlė klausimą, ar viskas gerai su žmogumi, kuris per Valentino dieną keturias valandas klausėsi grojaraščio „Forever Alone“ (amžinai vienas).

„Revolut“ atstovai portalui „The Independent“ teigė, kad šia reklama nebuvo norima iš nieko pasišaipyti, o kaip tik siekta parodyti solidarumą su vienišiais, tik šiek tiek humoristine forma. Be to, jie pridūrė taip pat matantys ir daug komentarų iš žmonių, kurie šioje reklamoje nemato nieko blogo. „Šiais ar taip, mes gerai išnagrinėsime šį atvejį, iš to pasimokysime ir judėsime į priekį“, – teigia jie.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją