„Pinterest“ jau leidžia išbandyti Estée Lauder, Sephora, bareMinerals, Neutrogena, NYX Professional Makeup, YSL Beauté, Lancôme ir „Urban Decay“ iš L’Oréal lūpdažius tiesiog internetu.

Kaip naudotis? Jums tereikia „Pinterest“ programėlėje atsidaryti išmaniąją kamerą, tada objektyvo vaizdinės paieškos įrankį (angl. „Lens“), o suradus objektą spausti „Išbandykite tai“ (angl. „Try it“) ir apžiūrėkite visus siūlomus lūpdažių atspalvius. Jei norite įsigyti – paslinkite į viršų ir apsilankykite oficialioje parduotuvės internetinėje svetainėje.

Nauja papildytos realybės „Pinterest“ funkcija

Kitas būdas išbandyti yra į „Pinterest“ paieškos laukelį įvedant su lūpomis susijusius terminus, pavyzdžiui, „slyviniai lūpų dažai“ arba „raudonos lūpos“.

„Pinterest“ sako, kad ji nekoreguos jūsų nuotraukos, naudojant odos lyginimo ar panašias funkcijas, todėl galėsite matyti, kaip lūpų dažai iš tikrųjų atrodys ant jūsų veido. Be to, ši funkcija buvo integruota į jau egzistuojantį „Pinterest“ odos atspalvių parametrą, todėl vartotojai gali nusipirkti tokius lūpų dažus, kurie atitiktų jų pačių odos toną.

Kompanija teigia, kad pradėjo šią revoliuciją nuo lūpdažio, nes tai vienas dažniausiai ieškomų su grožiu susijusių produktų platformoje. Taip pat ir technologiškai yra lengviau sukurti virtualų lūpdažio išbandymą nei bet kokių kitų makiažo produktų.

Nepaisant to įmonė žada ateityje sukurti galimybę išbandyti daugiau grožio produktų ir kategorijų.

Nauja papildytos realybės „Pinterest“ funkcija

„Pinterest“ nėra pirmoji, pradėjusi virtualaus makiažo revoliuciją. Praėjusiais metais „YouTube“ debiutavo su „AR Try-On“ patirtimi, leidžiančia žiūrovams patiems išbandyti makiažą, tiesiog žiūrint vaizdo įrašų apžvalgas jos svetainėje. Tačiau ši funkcija nėra plačiai naudojama vaizdo įrašuose, nes ji buvo siūloma kaip galimybė prekės ženklams, dirbantiems su „YouTube“ „FameBit“ padaliniu, parduoti savo makiažą per „YouTube“ nuomonės formuotojus.

Kitos programėlės, suteikiančios virtualaus makiažo patirtį papildytos realybės pagalba, yra „YouCam Makeup“, „Sephora's Virtual Artist“ ir „Ulta's GLAMLab“; taip pat asmenukes redaguojančios, tokios kaip „FaceApp“, „Perfect365“, „Facetune“, ir tai dar ne viskas.

„L’Oréal“ taip pat siūlo „Live Try-On“ savo svetainėje. Be to, internetinė „Target“ grožio studija siūlo virtualų daugelio prekės ženklų ir produktų makiažo išbandymą.