Nupudruota rinkodara neveikia, o marketingisto mentalitetas gali būti pasenęs. Ne kiekvienas veiksmas privalo būti išmatuojamas pardavimais, ypač kai kalbame apie prekės ženklo vertybes ir viziją. Šokiravimas ne visada duos naudos, o saugi komunikacija gali kurti vertę. Auditorijos pažinimas – nesibaigiantis procesas. To, kas akivaizdu, ignoravimas toli nenuves. Sumažinti ego ir atsikratyti visažinystės – į sveikatą ir prekių ženklams, ir už jų augimą atsakingiems profesionalams. Tokiomis tiesomis vadovaujasi Anglijoje ekonomikos mokslus baigusi Emilija Antanavičiūtė.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360