Šis apdovanojimas bus įteiktas įmonės ar įstaigos komunikacijos vadovui ar specialistui, kurio profesinė veikla per pastaruosius metus galėtų būti laikoma pavyzdine organizacijos reputacijos valdymo, įmonės ar jos paslaugų žinomumo didinimo, vidinės komunikacijos, krizių valdymo, kitose komunikacijos srityse, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Nugalėtoją rinks ir komisija, ir publika

Nugalėtojo rinkimai vyks dviem etapais: pirmiausia visas paraiškas vertins „PR Impact Awards 2022“ komisijos nariai iš Lietuvos, kurie išrinks 5 finalo dalyvius, o tuomet žodį tars publika, kuri savo balsą galės atiduoti naujienų portale „Delfi“, M360 kanale. Pastarosios balsas lems pusę galutinio rezultato.

Pasak konkurso organizatorių, komisija dalyvius vertins pagal kelis kriterijus: kiek komunikatorius per pastaruosius metus prisidėjo prie įmonės ar prekės ženklo reputacijos, kaip jam sekėsi valdyti komunikacijos krizes, prisidėti prie vadovų komunikacijos. Komisija taip pat vertins paraiškoje pateiktus duomenis apie įgyvendintus projektus ir iniciatyvas, jų sėkmės matavimą, papildomų balų skirs už visuomeninę, švietėjišką, savanorišką veiklas.

„Šiemet metų geriausią rinksime naujai, sujungdami profesionalų komisijos žvilgsnį ir publikos simpatijas. Kviečiame dalyvauti visus, nepriklausomai nuo veiklos industrijos, įmonės dydžio, valdomų resursų – kiekvienas bus vertinamas pagal savo veiklos ir sektoriaus kontekstą. Raginame nesikuklinti ir įvertinti asmeninius pasiekimus ar drąsiai siūlyti apdovanojimo nusipelniusius kolegas, vadovus“, – kalba viena iš „PR Impact Awards 2022“ konkurso organizatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos narė Akvilė Adomaitytė.

Akvilė Adomaitytė

Lems ir „Mediaskopo“ duomenys

Tarptautinei konkurso komisijai objektyviau išmatuoti kandidatų pasiektus veiklos rodiklius bei įvertinti rezultatus šiemet padės ir „PR Impact Awards 2022“ konkurso partneris – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“. Įmonė yra sukaupusi didžiausią žiniasklaidos duomenų bazę Baltijos šalyse, apimančią virš 860 Lietuvos žiniasklaidos šaltinių nuo 2012 m. – nacionalinę bei regioninę spaudą, interneto ir naujienų agentūrų pranešimus, informacinių bei publicistinių radijo, televizijos laidų pranešimus. Žiniasklaidos duomenų bazėje taip pat pasiekiami ir Latvijos bei Estijos žiniasklaidos pranešimai.

Būtent remiantis „Mediaskopo“ duomenimis bus vertinamas kandidatų asmeninis bei atstovaujamų įmonių matomumas bei jo dinamika.

Kaip teigia viena iš konkurso „PR Impact Awards 2022“ komisijos narių, „Mediaskopo“ analizės ir duomenų sprendimų vadovė Vilūnė Kairienė, vertinant „Metų komunikatorių“ bus atsižvelgta ne tik į bendrą citatų kiekį Lietuvos žiniasklaidos šaltiniuose, tačiau ir į siauresnį rinkos kontekstą.

„Įvertinsime kiekvieno komunikatoriaus dalį jo rinkoje, jo atstovaujamos bendrovės vietą tarp konkurentų, įmonės ir paties komunikatoriaus viešumo dinamiką“, – metodiką pristato V. Kairienė ir pažymi, jog tokia išsami analizė leis tiksliai įvertinti skirtingų sričių komunikatorių indėlį bei efektyvumą.

Vilūnė Kairienė

Kviečia teikti paraiškas

Paraiškas teikti ir dalyvauti „Metų komunikatoriaus“ rinkimuose galima „PR Impact Awards“ interneto svetainėje, užpildant pateiktą nesudėtingą formą.

Paraiškos priimamos iki gegužės 17 d. Šių metų nugalėtojas bus paskelbtas birželio 10 d. vyksiančiame renginyje „PR Impact Awards 2022“.

Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jau devintą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA). Bilietus į renginį galima įsigyti svetainėje www.primpactawards.com.