„Po kelių savaičių baigsis mano ir „Relate“ influencerių marketingo agentūros istorija. Tiesiog laikui bėgant ir darbams įsivažiuojant šiek tiek pasikeitė mūsų kryptis ir pajutau, kad vis tik širdyje likau su pirmine vizija – būna taip. Juk širdžiai neįsakysi“, – taip apie skyrybas su „Relate“ pranešė pusmečiui agentūrai vadovavusi Beatričė Paškevičiūtė. Arijus Žakas pažymėjo, kad atsisveikinimas vyksta civilizuotai. Jis dar nežino, ar „Retale“ turės naują vadovą kaip veidą, viešai kalbantį agentūros vardu. Tačiau prekės ženklas išliks ir bus auginamas.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360