Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2022 kovą Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 722 tūkst., portale „tv3.lt“ – 519 tūkst., „lrytas.lt“ – 506 tūkst., „15min.lt“ – 438 tūkst., „lrt.lt“ – 434 tūkst. realių vartotojų.

2022 m. kovą Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 35 proc., „lrytas.lt“ – 14 proc., „15min.lt“ – 11 proc., „lrt.lt“ – 10 proc., „tv3.lt“ – 8 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.

Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2022 m. kovą surinko 67 mln., „lrytas.lt“ – 37 mln., „15min.lt“ – 28 mln., „tv3.lt“ – 28 mln., „lrt.lt“ – 22 mln. apsilankymų.


Kovą Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 47 kartus, portale „lrytas.lt“ – 31 kartus, „tv3.lt“ – 22, „15min.lt“ –21, „lrt.lt“ – 18 kartų.


Delfi video turinį kovo mėnesį portale žiūrėjo šiek tiek daugiau nei 2.8 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), „Youtube“ video platformoje – 453 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – 1.2 mln. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – daugiau nei 1 mln. Lietuvos gyventojų.

„Tęsiantis karui Ukrainoje, matome ir rekordinius skaitomumo skaičius, liudijančius, kad visuomenė tikrai netampa abejinga šalia mūsų vykstančiai tragedijai. Ankstesnis rekordas buvo pasiektas taip pat nelinksmomis aplinkybėmis, prasidėjus pirmajam karantinui. Priimame tai kaip savo darbo įvertinimą, kad tokiu sunkiu metu žmonės renkasi patikimos informacijos ieškoti Delfi“, – sako Delfi vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.