Jūs galite sakyti, kad nemėgstate reklamos – didelė tikimybė, kad tai nebus melas. Galite sakyti, kad ji jūsų neveikia, kad visada vadovaujatės tik racionaliais argumentais – bet taip tik meluosite patys sau. Mokslininkai, nagrinėjantys, kaip žmonės priima sprendimus, skaičiuoja, kad apie 95 proc. jų priimama automatiškai, o reklamos profesionalai, vis geriau perprantantys, kaip veikia žmogaus smegenys, gali rasti būdų, kaip į jas „įrašyti“ norimas asociacijas, kad atėjus laikui pirkti, pagalvotumėte apie konkretų prekės ženklą.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360