„IPA organizacija neabejotinai yra ryškiausia rinkodaros komunikacijos inovacijų ir mokslinių požiūriu pagrįstų idėjų kalvė kontinentinėje Europoje. Ilgiau nei šimtmetį veikianti JK organizacija yra puikus rinkos savireguliacijos pavyzdys – vienydami rinkodaros profesionalus jie kaupia gerąsias praktikas, jas analizuoja moksliniais metodais ir dalinasi su bendruomene gautomis išvadomis bei įžvalgomis“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas vienas iš KOG instituto steigėjų, Domantas Gailius.

Kaip pasakoja D. Gailius, su IPA veikla jis pirmą kartą susidūrė prieš dešimtmetį, kuomet su partneriais intensyviai ieškojo, kur galėtų pagilinti turimas rinkodaros ir reklamos žinias.

Domantas Gailius

„Baltijos šalių universitetai šio poreikio patenkinti negalėjo, o profesinio rinkodaros ugdymo įstaigų, kurios orientuotųsi į žinių atnaujinimą nebuvo. Pasidomėję supratome, kad IPA studijos yra geriausia, ką galime rasti. Metus trukusios studijos suformavo požiūrį į reklamą, kaip pamatuojamą, aiškiai suprantamą sritį bei įkvėpė kitam žingsniui – dalintis žiniomis su Lietuvos rinkodaros bendruomene, ko pasekme tapo KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, kurio vizija yra skaidri, žiniomis, įrodymais ir rezultatais grįsta rinkodaros komunikacijos paslaugų rinka“, – pasakoja KOG bendrasteigėjas.

Mokymai – nuo studento iki profesionalo

Nuo šio rudens KOG institutas startuoja su penkiais skirtingais mokymais, orientuotais į skirtingas patirtis turinčius rinkodaros specialistus: nuo ką tik karjerą po studijų pradėjusių jaunų specialistų iki patyrusių, daugiau nei 5 metus darbo praktiką, pavyzdžiui, kuriant strategiją, turinčių profesionalų.

Šiuo metu organizuojami penkių disciplinų mokymai: Advanced Certificate in Effectiveness, Foundation Certificate, Advanced Certificate in Campaign Planning, Commercial certificate ir Digital Performance Certificate.

Mokymai vyks internetu anglų kalba, vieni kursai truks nuo 8 val. iki 45 val., dalyviui jungiantis prie mokymų jam patogiu metu. Mokymų pabaigoje kiekvienas dalyvis patikrinus įgytas žinias gaus sertifikatą apie užbaigtą kursą.

„IPA mokymai ir kursai jau ilgus metus Jungtinės Karalystės rinkoje yra tapę rinkos standartu rinkodaros bei komunikacijos agentūrose dirbantiems profesionalams. Nuo dabar šios sukauptos žinios, paremtos ne tik ilgamete praktika, bet ir naujausiais tyrimais, bus labiau prieinamos ir Baltijos šalims“, – sako IPA partnerio Baltijos šalyse – KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto vadovė dr. Eleonora Šeimienė.

IPA išskirtinumas – pragmatinis požiūris

Vienas pagrindinių IPA mokymų išskirtinumų – tai efektyvumo principas, kuris esminis tiek sėkmingų prekių ženklų ir jų kultūrų veikloje, tiek pirmaujančių agentūrų darbe. Efektyvumas, kuris apima tiek kūrybines kampanijas, tiek jų planavimą, tiek bet kurį prekės ženklo departamentą.

„Manau, kad Lietuvoje, kur itin didelis dėmesys skiriamas kūrybiškumui, o efektyvumas neretai paliekamas antroje vietoje, šie mokymai ne tik sudomins, bet gal net pakeis šiek tiek rinkos mąstymą. Ir ,žinoma, kursų baigimas suteiks nemenką pridėtinę vertę tiems specialistams, kurie galvoja apie tarptautinę karjerą“, – sako E. Šeimienė.

IPA – ilgiau nei šimtmetį veikianti JK organizacija, pripažįstama viena ryškiausių rinkodaros komunikacijos inovacijų ir mokslinių požiūriu pagrįstų idėjų kalve kontinentinėje Europoje, kurios atradimai ir mokymas siejami ne tik moksliniais tyrimais, bet ir tokių rinkodaros ir reklamos žvaigždžių kaip Peter Field, Les Binet, Robert Heath, Orlando Woods bei kitų įžvalgomis.

Taip pat IPA žinoma kaip prestižinių pasaulinių apdovanojimų už rinkodaros pasiekimus „IPA effectiveness awards“ įkūrėja ir teikėja. Laikantis IPA pragmatinio požiūrio į reklamą bei rinkodarą, šie apdovanojimai teikiami už reklamos kampanijas, kurios kūrėjai geba pademonstruoti ir paaiškinti, kaip rinkodaros veiksmais kuriama grąža verslui.

„Koronaviruso pandemija parodė vertę, kurią mokymasis internetu gali pasiūlyti mums visiems. Niekada nebuvo taip svarbu suteikti žmonėms prieigą prie kokybiškų internetinių išteklių, o mūsų partnerystė su KOG institutu būtent tai ir padarys. KOG instituto komanda turi neįtikėtiną reputaciją regione ir mes džiaugiamės, kad partnerystė su jais leis mums tvirčiau įžengti į Baltijos šalių, o tuo pačiu ir visos Europos rinką“, – sako IPA Narystės ir profesinio tobulėjimo direktorius Patrickas Millsas.

Patrick Mills

Mokymai – tik pirmas žingsnis

KOG instituto misija – rinkodaros ir komunikacijos rinkai teikti moksliniu žinojimu pagrįstas ir praktiškai pritaikomas žinias ir inovacijas. Institutas veikia atlikdamas rinkodaros efektyvumo tyrimus, taikydamas duomenų analizės metodus bei teikdamas tęstinius profesinius mokymus.

„KOG idėja pasiteisino ir šiai dienai institutas yra stabiliai veikianti ir pripažįstama įstaiga. Per savo veiklos penkmetį KOG veikla nuosekliai plėtėsi – institutas tapo ESOMAR, NMSBA (pasaulinės neurorinkodaros asociacija) nariais, užmegzti ryšiai su Lietuvos ir užsienio universitetų rinkodaros katedromis ir plėtojami bendri projektai, o KOG kursus jau yra baigę virš 250 rinkodaros specialistų“, – pasakoja instituto vadovė.

Nuo pat įkūrimo dienos KOG aktyviai bendradarbiavo su IPA ir šiais metais bendradarbiavimas tapo oficialia partneryste – KOG yra oficialus IPA partneris Baltijos šalims.

„Tai nepaprastai reikšmingas įvykis tiek instituto, tiek Baltijos šalių rinkodaros bendruomenei, nes bendradarbiavimas visų pirmą reiškia prieigą prie IPA naujausių žinių ir mokymų. Antrą – mokymų kainos yra mažesnės nei tiesiogiai kreipiantis į IPA ir trečia – KOG gali įgyvendinti IPA renginių, tokių kaip „IPA effectivness week“ analogus Baltijos šalyse, bei organizuoti pasauliniu lygiu pripažintų rinkodaros pranešėjų seminarus bei konferencijas“, – sako E. Šeimienė.

Daugiau apie mokymus ir IPA galima rasti čia.