Prisimenant ikoniškus laikus

„Šiais metais nusprendėme prikelti laikus, kai mūsų prekės ženklo reklamos buvo ne tik kitų kūrėjų svajonė, bet dešimtmečius išliko auditorijos atmintyje. Mūsų tikslas – atgaivinti šiuos ikoninius momentus ir parodyti, kad esame pasirengę žengti į naują kūrybos lygį“, – sako „Caffeine“ kavinių tinklą valdančios „Reitan Convenience Lithuania“ strategijos ir marketingo direktorė Lina Kaminskaitė.

L. Kaminskaitė tiki, kad reklaminė žinutė paprasta ir aiški kiekvienam: „Kasdienis kavos ritualas tampa nepakeičiamu dienos pradžios elementu, o mūsų produktai suteikia energijos tapdami ritualu, kuris užpildo teigiamomis emocijomis – šią žinutę siekėme priminti ir klientams.“

„Caffeine“ reklaminė kampanija „Atmerkiame akis“

Kūrybos procesas: tarp preciziškumo ir drąsos

Naujoji „Caffeine“ kavinių tinklo kampanija buvo įgyvendinta bendradarbiaujant su „Not Perfect Vilnius“ agentūra. Įmonės direktorė Ieva Bernotaitytė pasakoja, kad šią idėją turėjo jau seniai, tačiau laukė tinkamo momento jai įgyvendinti.

„Džiaugiamės, kad klientas pamatė mūsų viziją ir pritarė idėjai, kad „Caffeine“ komunikacija gali būti ne tik aiški, bet ir metaforiška bei sofistikuota“, – pasakoja I. Bernotaitytė.

Apie mėnesį trukusios vizualo gamybos metu kūrybos komanda sau kėlė aukštus meninius ir techninius reikalavimus. „Pagrindiniai išskirtiniai etapai buvo preciziškas iliustracijos kūrimas ir fotosesija, kurios metu aktoriui buvo rišamos ir tempiamos blakstienos, siekiant išgauti kuo tikroviškesnį vaizdą – ačiū jam už kantrybę“, – sako I. Bernotaitytė.

„Caffeine“ reklaminė kampanija „Atmerkiame akis“

Nostalgija ir modernumas: svarbiausia – idėja

Vienas iš ryškiausių kampanijos elementų – subtilus nostalgijos ir modernumo derinys. L. Kaminskaitė neabejoja – kampanija ne tik sugrąžina į praeitį, bet ir kalba šiuolaikinei auditorijai.

„Estetika ir idėjos stiprumas kviečia vartotojus prisiminti ikonines reklamas, tuo pačiu formuojant naujus įpročius“, – sako „Caffeine“ kavinių tinklą valdančios „Reitan Convenience Lithuania“ strategijos ir marketingo direktorė.

I. Bernotaitytė pritaria L. Kaminskaitei ir drąsina nebijoti metaforiškos bei subtilios komunikacijos: „Tokia komunikacija puikiai priimama vartotojų ir išsiskiria reklaminiame triukšme, suteikdama kampanijai unikalų ir įsimintiną charakterį“.

„Not Perfect Vilnius“ agentūros dizaino skyriaus kūrybos vadovė Viktorija Rumiancevaitė pažymi, kad šios kampanijos sėkmė buvo paremta aiškia idėja, kurios trūksta daugeliui šiuolaikinių vizualinių komunikacijų. „Kokybiškas iliustracijos ir fotografijos apjungimas tapo kertiniu kūrybiniu sprendimu, leidžiančiu pasiekti unikalų vizualinį įspūdį“, – apibendrina V. Rumiancevaitė.