Reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“, pristatydama naują „Lithuanian Vodka Unique“ reklamą, jo išskirtinumui pabrėžti pasinaudojo mados pasaulio įkvėpta idėja.

„Gal skambės kiek nuvalkiotai, tačiau šiuo atveju tai nėra tik tušti žodžiai: išskirtinei degtinei reikėjo sukurti ir išskirtinę reklamą. „Lithuanian Vodka Unique“ – brangiausias „Lithuanian Vodka“ šeimos produktas, premium klasės gėrimas, kurio pakuotės vizualikoje dominuoja juoda spalva ir auksiniai raštai. Jos estetika turi daug bendro su mados pasaulio estetika, todėl iš šio pasiskolinome metaforą „the new black“, nusakančią naują tendenciją. Klipas savo estetika ir montažu tęsia mados pasaulio tematiką, vizualine simbolika tyrinėja prabangos pasaulį, o spalvomis atspindi šios degtinės butelį“, – reklamos idėją komentavo agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas.

Lithuanian Vodka UNIQUE kampanija from AdellTaivasOgilvy on Vimeo.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją