Vyriškos mados prekės ženklas „Suit Supply“ vėl įsivėlė į kontroversiškų reklamų skandalą, jose pavaizdavęs romantiškus santykius tarp vyrų. Pasirodžius šioms reklamoms iš dalies vartotojų pasipylė pagyros už drąsą, tačiau socialiniame tinkle „Instagram“ prekės ženklas prarado daugiau nei 10 tūkstančių sekėjų.

Kampanijos, pristatančios 2018 m. pavasario/vasaros „Suit Supply“ kolekciją, nuotraukose ir video reklamose, galima matyti vyrus, besilaikančius už rankų, liečiančius vienas kitą ar besibučiuojančius. Šios reklamos prisitatyos 91 parduotuvėje 22 šalyse, taip pat socialiniuose tinkluose „Twitter“, „Facebook“ ir „Instagram“, rašo BBC.

Dar prieš prasidedant kampanijai „Suit Supply“ įkūrėjas ir vadovas Fokke de Jong sakė, kad žmonių tarpusavio potraukis yra labai svarbi mados sektoriaus reklamos dalis. „Kampanija, kurioje būtų vaizduodamas potraukis tarp vyrų, jau yra gerokai vėluojanti ir ji ypač tinkama mūsų prekės ženklui“, – komentavo jis, neslėpdamas, kad yra pasiruošęs sulaukti kritiškos reakcijos.

Tai – ne pirmas kartas, kai „Suit Supply“ savo reklamomis ne pirmą kartą sukelia skandalą. 2016 m. ji buvo smarkiai kritikuojama už seksistines reklamas, kuriose buvo vaizduojami kostiumuoti vyrai ir milžiniškos, pusnuogės moterys, kuriomis jie naudojosi kaip žaislais. Tuo tarpu pernai tai pačiai grupei priklausanti kompanija „Suistudio“ paleido kampaniją, kurioje, atvirkščiai, valdingos moterys rodomos besinaudojančios vyrais. 2010 m. „Suit Supply“ buvo įpareigota pašalinti savo pernelyg erotiškas reklamas iš parduotuvių vitrinų vakarų Londono prekybos centre.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją