Pasaulinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais metais apyvartą padidino 27,6 proc. iki 2,874 mln. eurų, o tiesiogines pajamas – 13,5 proc. iki 1,638 mln. eurų.

Pasak „Publicum“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, nuosekliai augančius rezultatus lemia toliau didėjanti kokybiškos strateginės ir integruotos komunikacijos paklausa bei agentūros pasirinktas tvaraus verslo vystymo kelias, užtikrinant klientams visame pasauliniame „Havas“ tinkle galiojančius aukščiausius paslaugų teikimo ir darbo organizavimo standartus.

„Mūsų klientams tenka ne tik išskirtiniai kūrybiniai ir technologiniai pajėgumai, paremti pasaulyje pasitvirtinusiais „Havas“ tyrimų ir planavimo metodais bei įrankiais, bet ir ilgamete patirtimi pagrįstas strateginis bei integruotas požiūris į verslo iššūkius“, – pranešime žiniasklaidai sako R. Jarmalavičius.

Šiuo metu įmonėje, veikiančioje nuo 2001-ųjų, dirba 20 specialistų.

Tarp didžiausių „Publicum“ klientų – „Samsung“, „Tele2“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „Novaturas“, „Coca-Cola“, „Neste“, „Bridgestone“, „Idavang“, „Pieno centras“, „Danpower“, Inovatyvios farmacijos pramonės asociacija, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.

Praėjusiais metais kontrolinį „Publicum“ akcijų paketą įsigijo pasaulinė komunikacijos grupė „Havas“. Šiai grupei Baltijos šalyse priklauso 20 kompanijų, kuriose dirba daugiau nei 250 specialistų, bendra apyvarta praėjusiais metais viršijo 50 mln. eurų.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ grupė – viena iš pasaulinės komunikacijos rinkos lyderių. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų, apyvarta pernai viršijo 2,3 mlrd. eurų.

„Havas“ grupė priklauso pasaulinei korporacijai „Vivendi“, valdančiai „Universal Music Group“, „Canal+ Group“, „Gameloft“, kitas žinomas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas, kuriose dirba per 44 tūkst. darbuotojų. Korporacijos apyvarta 2018 m. siekė 14 mlrd. eurų. „Vivendi“ akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje.

M360