Didžiausios Baltijos šalyse integruotos komunikacijos grupės „Havas” kūrime dalyvaujanti holdinginė bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų paketą jos bendrasavininkiui ir vadovui Andriui Tamuliui.

Po sandorio, kurio vertė neskelbiama, A. Tamulis padidins turėtą 35 proc. akcijų paketą iki 100 proc.

Tęs veiklą tuo pačiu vardu

Pasak A. Tamulio, „Love” tęs savarankišką veiklą tuo pačiu vardu. Pagrindinę agentūros veiklą ir toliau sudarys kūrybinės reklamos paslaugos, tačiau vis didesnį dėmesį planuojama skirti integruotai komunikacijai, įgyvendinant ją su daugiau partnerių.

„Dirbdami kartu su profesionaliausia komunikacijos grupe, sukaupėme daug patirties kuriant bei įgyvendinant ne tik kūrybinius sprendimus, bet ir visą jų komunikacinę aplinką”, – pranešime žiniasklaidai sako A. Tamulis.

Pasak jo, artimiausiu metu bus pristatyta nauja agentūros koncepcija, kuri atvers naujas bendradarbiavimo ir veiklos galimybes.

Tarp dabartinių agentūros klientų – vaistinių tinklas „Benu”, „General Financing”, „Novaturas”, „Kauno Grūdų” grupė, „OHO!” prekinį ženklą valdantis „Naujasis Nevėžis”, kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos.

Formuojama „Havas” grupė

Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, šis sandoris – vienas iš žingsnių, formuojant didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę „Havas”.

Kartu su „Idea Group” kuriamoje „Havas” grupėje kūrybines reklamos paslaugas teiks agentūra „Idea Vilnius”.

Praėjusių metų pabaigoje „Publicum Group” ir „Idea Group” paskelbė apie pradėtas procedūras reorganizuojant abiejų grupių agentūrų valdymą per Estijoje įsteigtą bendrą įmonę „Baltic Media Holding OÜ”. Ši įmonė jau valdo abiejų grupių žiniasklaidos planavimo agentūras.

Užbaigti sandorius ir viešai pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas” standartus planuojama šiais metais, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.

Viso „Publicum” ir „Idea” grupėse Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia 20 agentūrų, teikiančių ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitas komunikacijos paslaugas. Jose dirba per 250 specialistų, bendra apyvarta 2017 metais viršijo 40 mln. eurų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją