„Dar neprasidėjusi ši kampanija sulaukė didžiulio dėmesio visame pasaulyje. Dar prieš kampanijos startą apie Vilnių jos dėka jau buvo 937 publikacijos užsienio žiniasklaidoje, tokioje kaip didieji JAV, Jungtinės Karalystės portalai – „The New York Times“, „The Washington Post“, „The Independent“. Šiandien televizijos reportažą apie kampaniją išleidžia viena didžiausių pasaulyje naujienų agentūra „Reuters“. Sukeltas didžiulis susidomėjimas, todėl tikimės kad šiandien pilnai startuojanti reklamos kampanija bus išties sėkminga ir paskatins daugelį užsieniečių pažinti Vilnių“, – teigia „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Reklamos kampanijos idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai – Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta. „Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad niekas nežino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai tik sužino ir atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta mūsų miestą. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais, tarp jų ir mūsų dėstytoju. Taigi, kai supratome, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai g-taško analogija pasisiūlo lyg savaime“, – pasakojo J. Ramanauskas.

Šį darbą iš kitų, kuriuos sukūrė studentai, kaip tinkamiausią Vilniui atrinko „Atomic Garden“ dėstytojas Antonio Bechtle, turintis didelę tarptautinę darbo reklamos srityje patirtį, įvertintas 25 apdovanojimais, iš kurių vienas skirtas už Peru, iš kur jis kilęs, turizmo skatinimo kampaniją.

A. Bechtle pabrėžia, kad nors idėja ne jo, o jo studentų, tačiau jis drąsiai po ja dėtų ir savo parašą, nes ji puikiai tinka tikslinei auditorijai, kuri šiuo atveju yra jauni, atvirai mąstantys žmonės iš Vakarų šalių.

„Remdamasis savo patirtimi reklamuojant vietoves aš esu tikras, kad ši kampanija yra visapusiškai teisinga ir yra didelis žingsnis pirmyn Vilniaus kaip destinacijos reklamoje, – sako A. Bechtle. – Reklama kalba tikslinės auditorijos kalba, pasitelkdama humorą ir laužydama nusistovėjusias taisykles. Svarbu tai, kad ji tiksliai suformuluoja jausmą, patiriamą Vilniuje besilankančio užsieniečio: kad atradai kažką nuostabaus, kas visuomet buvo, bet iki šiol apie tai nežinojai.“

Ketvirtadienį Berlyno ir Londono centrinėse gatvėse buvo iškabinti šios kampanijos reklaminiai stendai, socialiniuose tinkluose ir „Youtube“ pradedami rodyti trumpi video klipai bei reklaminiai baneriai.

Visos šios priemonės kviečia apsilankyti specialiame tinklapyje www.vilniusgspot.com, kuriame lankytojai gali susidėlioti savo asmeninį malonumų žemėlapį, pagal jiems patinkančias Vilniaus vietas. Tai galima padaryti tiesiog skaitant puslapyje pateiktą informaciją, arba naudojantis funkcija, panašia į jaunimo pamėgtą pažinčių programėlę „Tinder“: tinklapio lankytojams rodomos kortelės su Vilniaus vaizdais, o jie gali nuspręsti, juos tai domina ar ne.

A. Bechtle sako, kad nors ši kampanija prasidėjo nuo atsitiktinumo, kai internete pradėjo sklisti studentų kurtas darbas, tai buvo geriausias įrodymas, kad ji veikia. „O dėl kaltinimų seksizmu, juos sako žmonės, kurie neskiria, kas yra seksizmas ir kas yra seksualumas. Seksizmas, be abejo, yra blogai, bet apie seksą kalbėti nėra nieko blogo. Tik kažkodėl atsiranda žmonių, kurie nori viską, kur tik yra žodis seksas, uždrausti“, – stebisi jis.

I. Romanovskienė teigia, kad beveik visos užsienio žiniasklaidoje pasirodančios publikacijos yra teigiamos. „Tokių turime tikrai daugiau nei 90 proc. ir stebime, kas bus toliau“, – sako ji.

Primename, kad Lietuvoje ši kampanija sulaukė dviprasmiškų reakcijų. Vieni ją gyrė už drąsą, kiti ją vertino kaip pernelyg vulgarią. Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.