Biotechnologijų bendrovės pagrindinės veiklos sritys – antimikrobinis atsparumas, nutukimas ir šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo mažinimas. Pajėgumai nuolat auga, tad naujos pozicijos sukūrimas itin svarbus įgyvendinant ambicingą komercijos strategiją ir visos grupės išorinę bei vidinę komunikaciją, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Džiaugiuosi galėdamas pasveikinti Daniel de Carvalho, kaip naująjį mūsų bendrovės komunikacijos vadovą, – sako „Zaluvida“ vadovas Christoph Staeuble. – Jo sukaupta išskirtinė patirtis prekės ženklų, komunikacijos ir reputacijos valdyme, drauge su visa mūsų profesionalų komanda, padės supažindinti visuomenę su biotechnologijų naujovėmis bei toliau užtikrinti „Zaluvida“ lyderio poziciją, sprendžiant aktualias sveikatos priežiūros problemas.“

D. de Carvalho yra korporatyvinės ir į vartotojus nukreiptos komunikacijos strategas bei krizių komunikacijos ir reputacijos valdymo ekspertas, dirbęs ir su finansų komunikacija bendrovėse, kurių akcijos yra listinguojamos Londono akcijų biržoje. Jo patirtis apima ir komunikacijos projektų valdymą tokiose bendrovėse kaip „Ryanair“ ir „Wizz Air“, kuriose rūpinosi prekės ženklų išorine komunikacija bei reputacijos valdymu daugelyje skirtingų rinkų.

„Tai yra pats geriausias laikas prisijungti prie „Zaluvida“ – farmacijos pasaulio „Teslos“, – pabrėžė „Zaluvida“ komunikacijos vadovas D. de Carvalho. – Apgalvota bendrovės plėtra visame pasaulyje veda link didžiulių galimybių plėtojant jos žinomumą bei didinant sąmoningumą aplinkosaugos, žmogaus ir gyvūnų sveikatos bei gerovės klausimais. Labai džiaugiuosi galėdamas prisijungti prieš šios lyderių komandos.“