Jau devynioliktą kartą vykstančiuose „Stevie Awards“ apdovanojimuose siekiama įvertinti įmones ir atkreipti dėmesį į reikšmingus jų pasiekimus. Įvairaus dydžio įmonės iš 71 šalies pateikė net 3700 paraiškų. Jos varžėsi valdymo, viešųjų ryšių, žmogiškųjų išteklių, informacinių technologijų ir kt. srityse. Paraiškas vertino vienuolika komisijų, kurias sudarė daugiau nei 300 aukščiausio lygio vadovų iš viso pasaulio.

Rinkodaros automatizavimo platformą vystanti lietuvių įmonė „Omnisend“ pripažinimo sulaukė klientų aptarnavimo kategorijoje, kurioje laimėjo bronzinį „Stevie Awards“ apdovanojimą.

Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Deivydas Daugėla sako, kad tarptautinis įvertinimas patvirtino klientų atsiliepimus ir įkvėpė toliau tobulinti aptarnavimą.

„Nepabijojome teikti savo kandidatūrą ir pasivaržyti su stipriausiomis klientų aptarnavimo komandomis visame pasaulyje. Laimėta bronza nudžiugino – ji patvirtino, kad turime stiprią klientų aptarnavimo komandą ir einame teisinga kryptimi. Link aukso“, – šypsojosi D. Daugėla.

Iš Baltijos šalių, iki šiol „Stevie Awards“ apdovanotos keturios lietuviškos įmonės („Tele2“, „Gosu Data Lab“, „Mediafon“ bei „Irdaiva“) bei trys estų įmonės. Kaimynai latviai „Stevie Awards“ laimėjimų kol kas nepelnė. Visą laimėtojų sąrašą galite rasti apdovanojimų tinklalapyje.

„Omnisend“ klientų aptarnavimas ir anksčiau sulaukė teigiamų vertinimų – atsiliepimų portale „G2“ įmonės aptarnavimą klientai vertino vidutiniškai 9 balais (bendras automatizuotų rinkodaros paslaugas teikiančių įmonių klientų aptarnavimo vertinimas – 8,7).

„Omnisend“ – be išorės investicijų sėkmingai veikiantis Lietuvos startuolis, kuriantis el. komercijos marketingo automatizavimo platformą. Technologijų įmonės paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 70 tūkst. el. komercijos verslų iš net 130-ies šalių. Apie 40 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10 proc. – Didžiojoje Britanijoje.