„Naujus komunikacijos partnerius pasirinkome įvertinę jų atliktą išsamią rinkos analizę, taiklias įžvalgas bei siūlymus, kurie leistų auginti mūsų prekybos tinklo komunikacinį pranašumą sparčiai besikeičiančioje aplinkoje. Neabejojame, kad strategiškas matymas ir kūrybiškas naujų komunikacijos kampų, formų suradimas yra šiandieninės komunikacijos pamatas, leidžiantis galutinį vartotoją pasiekti jam priimtiniausiu keliu“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Iki“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.

„Mažmeninės prekybos sektorių galima išskirti kaip vieną dinamiškiausių bei konkurencingiausių komunikacijos prasme. Galimybę dirbti su vienu iš jo lyderių – prekybos tinklu „Iki“ – matome kaip iššūkį ir įvertinimą, kuris leis mūsų komandos sukauptą ilgametę patirtį ir žinias sėkmingai pritaikyti siekiant išsikeltų ambicingų tikslų įgyvendinimo, abipusių rezultatų augimo“, – sako „vipcommunications“ įkūrėjas Darius Gudelis.

Anksčiau „Iki“ komunikacija rūpinosi agentūra „Ink Agency“.

Prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veiklą vykdo 26 metus. Įmonėje dirba daugiau kaip 6,5 tūkstančių darbuotojų komanda, kuri kasdien aptarnauja apie 300 tūkstančių pirkėjų. Tinklui priklauso 230 „Iki“ ir „Iki Express“ parduotuvių visoje Lietuvoje. Per ateinančius dvejus metus „Palink“ planuoja toliau aktyviai plėstis ir stiprinti prekybos tinklo poziciją Lietuvoje – bus atidaryta dar 20 naujų ir rekonstruota apie 50 esamų parduotuvių.

Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia ryšių su visuomene, krizių, korporatyvinės, rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos, renginių organizavimo paslaugas bei kūrybinius sprendimus. Tarp didžiausių agentūros klientų – „Swedbank“, „Lietuvos oro uostai“, „Tele2“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tez Tour“, „Electrolux“, „JUNG Vilnius“ ir kiti.