Šiuo metu „Europa“ įgyvendina atnaujinimo projektą – tai didžiausias prekybos centro pokytis nuo pat atidarymo 2004 m., po kurio prekybos centras pasikeis neatpažįstamai, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Pandeminiai metai buvo kupini iššūkių, tačiau juose pastebėjome daug galimybių. Ruošiantis suplanuotiems pokyčiams viena svarbiausių užduočių buvo pasirinkti išorinius partnerius, kurie aktyviai prisidėtų prie vizijos išpildymo. Naujų partnerių pasirinkimą lėmė agentūros sukauptos žinios ir patirtis verslas verslui komunikacijoje, krizinių situacijų prevencijoje ir valdyme, taip pat buvo svarbus iniciatyvumas, vertybių sutapimas“, – sprendimą komentuoja Indrė Butkutė, prekybos centro „Europa“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė.

„Didžiuojamės, kad prekybos centras „Europa“ savo didžiausio pokyčio per visą veikimo laikotarpį metu išreiškė pasitikėjimą mūsų agentūra. Sieksime įsilieti į jau suformuotą stiprią komandą ir šiuo dinamišku laiku kartu dirbsime užtikrindami savalaikę ir sklandžią komunikaciją su tikslinėmis auditorijomis, išryškinant prekybos centro privalumus ir taip padedant klientui siekti užsibrėžtų verslo tikslų“, – sako „Nova media“ vykdomasis partneris Arijus Katauskas.

Komunikacijos agentūra „Nova media“ paslaugas Lietuvos ir užsienio verslo klientams teikia nuo 2008 m. Agentūra, bendradarbiaudama su partnerių tinklais, taip pat teikia komunikacijos paslaugas Baltijos šalyse ir visoje Europoje. „Nova media“ dirba su verslo įmonėmis ir organizacijomis iš draudimo, finansų, farmacijos, transporto, energetikos, informacinių technologijų bei kitų sektorių.