Po sėkmingos „Vienišių dienos“ įmonė laukia rekordinio „Juodojo penktadienio“ – prognozuojama, kad užsakymų skaičius pranoks 2021-uosius, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Didžiausias užsakymų skaičiaus augimas – Lietuvoje

Pasak Vytauto Romeikos, „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus Baltijos šalims, kasmet didžiųjų išpardavimų metu išaugantis tiek lankytojų, tiek užsakymų skaičius patvirtina, kad vis daugiau gyventojų atranda elektroninės komercijos privalumus.

„Lyginant „Vienišių dieną“ su eilinėmis lapkričio dienomis, visose „Senukų“ elektroninėse parduotuvėse Baltijos šalyse 62 proc. išaugo užsakymų skaičius. Didžiausias pokytis fiksuotas Lietuvoje, kur klientai atliko 81 proc. daugiau užsakymų nei įprastą penktadienį“, – apžvelgia V. Romeika.

Elektroninėse parduotuvėse ūgtelėjo ir lankytojų skaičius – šventinį penktadienį sulaukta dvigubai didesnio klientų skaičiaus Lietuvoje ir Estijoje bei 60 proc. – Latvijoje. Pastebėta, kad itin aktyvus buvo 35-45 metų lankytojų segmentas.

Rinkosi prekių pristatymo paslaugą

Statistika rodo, kad Baltijos šalių pirkėjai vertina greitą ir patogų prekių pristatymo procesą.
„Dažniausiai Baltijos šalių pirkėjai rinkosi prekių pristatymą į namus kurjeriu arba atsiėmimą paštomatuose: 68 proc. Estijoje, 58 proc. Latvijoje ir 53 proc. Lietuvoje. Nemaža dalis pirkėjų naudojosi ir „Senukų“ prekių atsiėmimo punktų tinklo paslaugomis bei patys atsiėmė užsakymus. Šis būdas populiariausias Lietuvoje, jį rinkosi beveik pusė pirkėjų“, – statistiką pristato V. Romeika.

Atsiskaitydami už prekes, visų Baltijos šalių gyventojai dažniausiai rinkosi elektroninės bankininkystės paslaugą.

Labiausiai domėjosi elektronika

Nuolaidų metu pirkėjai Baltijos šalyse dažniausiai rinkosi kompiuterinę techniką ir kitas elektronikos prekes.

„Lietuvos pirkėjai aktyviau nei įprastai pirko išmaniuosius telefonus, atsinaujino stambiąją buitinę techniką ir virtuvės prietaisus, dulkių siurblius. Tuo metu Latvijoje labiausiai augo televizorių, smulkių virtuvinių prietaisų, stacionarių kompiuterių bei svetainės baldų pardavimai. Estijoje, lyginant su kitomis dienomis, populiaresni buvo konstruktoriai vaikams, kompiuteriniai žaidimai, elektros generatoriai, dulkių siurbliai“, – vardija įmonės atstovas.

Fiksuotas išaugęs prekių, padedančių taupyti išteklius, populiarumas: aukštesnės energetinės klasės buitinė technika, ekonomiškesni prietaisai. Pastebėta ir nauja tendencija – gyventojai „Vienišių dieną“ išnaudojo ir pasiruošimui Kalėdoms.

„Lapkričio 11-ąją klientai aktyviai pirko kalėdinius papuošimus – girliandas, žaisliukus, šventines dekoracijas. Tai, kad Baltijos šalių gyventojai iš anksto pradėjo ruoštis gražiausioms metų šventėms, patvirtina ir dažnai į prekių krepšelius dėti žaislai, kvepalai, išmanieji įrenginiai“, – pastebi V. Romeika.

Prognozuoja rekordinį „Juodąjį penktadienį“

V. Romeikos teigimu, sėkmingi „Vienišių dienos“ pardavimai nuteikia optimistiškai ir dėl „Juodojo penktadienio“.

„Norintys sutaupyti, visuomet pasinaudoja išpardavimų dienomis, kai reikiamas prekes bei dovanas galima įsigyti palankesnėmis kainomis. Jau kelis metus „Juodąjį penktadienį“ stebėjome rekordinius pardavimus. Šiais metais laukiame dar geresnių rezultatų“, – apibendrina V. Romeika.