„Rezultatas, kurį matote, yra daugelio aplinkybių sintezė. Atsinaujinti planavome jau kurį laiką, tačiau vien dėl dizaino atnaujinimo darbų, kurie reiškia žmogiškųjų resursų, laiko ir finansinius kaštus, tokio masto projektų dažnai inicijuoti neverta – sumanėme tuo pačiu išspręsti ir kelis kitus, galutiniam pirkėjui galbūt net nematomus, uždavinius. Galutiniu impulsu pradėti šį procesą tapo ilgai planuotas saldainių gamybos linijos atnaujinimas.

Tai sukūrė domino efektą: saldainius dėliojančiam robotui ne itin gerai sekėsi dirbti su senosiomis saldainių formomis, taigi, atsirado galimybė jas atnaujinti, tačiau naujieji saldainiai nebetilpo į senąsias saldainių formas ir t.t. Tuomet ir nutarėme, kad reikia visus pakeitimus – nuo saldainių formų iki pakuočių dizaino – atlikti vienu ypu, nes taip galėsime ne tik ištobulinti gamybos procesus, bet ir visiškai atnaujinti pakuotės dizainą. Įsivertinę savo norus ir galimybes, inicijavome kelių agentūrų apklausą – geriausiai pasirodė „Étiquette“. Šiandien tikrai džiaugiuosi, kad būtent jiems patikėjome šią užduotį, nes toks ilgalaikis projektas pateikė eilę siurprizų ir reikalavo metodiškumo bei nuolatinio kruopštumo – savybių, kurių dažnai pakuočių dizaino agentūrai šiais skubos laikais labai trūksta“, – pasakoja „Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas Justas Razmus.

Dideli prekių ženklų atnaujinimai – ne sprintas, o maratonas

„Kai prisiliečiame prie prekių ženklo, kurį žino ir mėgsta kone kiekvienas Lietuvoje, bet kokie dizaino pokyčiai tampa kliento pasitikėjimo ir mūsų chirurginio tikslumo reikalaujančia užduotimi. Iš patirties žinome, kad dideli prekių ženklų atnaujinimai tęsiasi ilgai. „Pergalės“ atnaujinimo procesas nuo strategijos parengimo iki gaminių pasirodymo lentynose užtruko apie dvejus metus. Todėl vienas didžiausių mūsų prioritetų buvo sukurti ilgai tarnausiantį dizainą, kuris atlaikys laikinas tendencijas“, – pasakoja „Étiquette“ dizainerė Beatričė Baronaitė.

Dizaino pokyčiai – žingsnis po žingsnio

Tipografinė logotipo dalis išsaugota be pakitimų, tačiau iš bangos išimtos šokolado tipo nuorodos buvo perkeltos į apatinę dėžučių dalį. Tai leido supaprastinti bangą iki puselipsės, suteikusios kompozicijai erdvės. Anot autorių, kintantis pirkėjų prabangos jausmo suvokimas paskatino atsisakyti anksčiau naudoto aukso. Jis pakeistas vario atspalviu, primenančiu klasikinius šokolado gaminimo įrankius.

Gaminių ir ingredientų vaizdavimą iš viršaus agentūra grindžia dviem priežastimis. Pirma, tai buvo geriausias būdas pristatyti gamintojo sukurtus naujus šokolado formų dizainus. Antra, pastebėta, kad dėl socialinių tinklų įtakos tai tapo mėgstamiausiu maisto fotografavimo kampu, todėl buvo nuspręsta pasinaudoti šiuo pokyčiu.

„Kai kalba pasisuka apie maisto vaizdavimo būdus, turime tris pasirinkimus – naudoti nuotraukas, 3D vizualizacijas arba iliustracijas. Nusprendėme apjungti fotografijos ir iliustracijos technikas, kurdami fotorealizmą. Toks junginys leidžia atskleisti geriausias gaminių ir ingredientų savybes, o lyginant su 3D vizualizacijomis, atrodo natūraliau“, – detales atskleidžia B. Baronaitė.

Pasirinkimo lengvumą ir matomumą didinančios spalvos

Pieniškiems šokoladams priskirtos pastelinės spalvos, o sodriai tamsūs atspalviai atiteko juodiesiems šokoladams. Tai padeda pirkėjams atpažinti savo mėgstamą šokolado rūšį. Norėdama sukurti spalvų gylio jausmą, kūrybinė komanda panaudojo subtilius spalvų perėjimus. Pastarasis sprendimas turi dar vieną, funkcinį pranašumą – kai pakuotės sudėtos lentynose, šviesesnės, viršutinės dėžučių dalys atsveria ant jų krentančius šešėlius. O siekdami dar pagerinti matomumą, visas dėžutes apjuosė rožinio aukso rėmeliais.