Portalas „MarketingWeek”, remdamasis „Unilever” atlikto tyrimo duomenimis, rašo, kad trečdalis vartotojų rinkdamiesi produktus atsižvelgia į jų įtaką aplinkai ir visuomenei. Tyrimo metu buvo apklausta 20 tūkst. suaugusių žmonių 5 šalyse, o apklausos rezultatai buvo papildyti realiais jų pirkinių sprendimais.

Paaiškėjo, kad 33 proc. vartotojų perka produktą, nes tiki, kad taip prisideda prie socialinės ir aplinkos gerovės. 1 iš 5 vartotojų sako, kad rinktųsi prekės ženklą, jei jo tvarumą įrodančios savybės būtų aiškiai parodomos pakuotėje ar iškomunikuojamos kitomis rinkodaros priemonėmis. Nepasinaudodamos tokiu žmonių požiūriu, įmonės pražiopso milžiniškas galimybes.

„Unilever” tyrimas parodo, kad tvarumo svarba renkantis produktus nuolat auga. Kitas tyrimas, kurį atliko „Harvard Business Review” ir „Ernst and Young” skelbia, kad kompanijos, kuriose yra stipriau išreikštas tikslo jausmas, sėkmingiau vykdo veiklą ir geriau kuria inovacijas, jų darbuotojai jaučia didesnį pasitenkinimą darbu.