Šiųmetė NAPA Baltic tema „Vartojimo kultūros pokyčiai“ – aktuali pasauliniame dizaino lauke. Konkurso organizatoriai atkreipia dėmesį į atsakingą vartojimą, kuomet kiekybę keičia kokybė, taip pat reiškinį, kuomet per įvairias prekės ženklų kolaboracijas gimsta naujos produktų kategorijos. Vis drąsiau laužomi vizualinės komunikacijos stereotipai, vienoms pakuočių kategorijoms skolinantis išraiškos formas iš kitų kategorijų. Geriausių darbų parodos metu ši tematika bus plėtojama antrus metus organizuojamoje konferencijoje NAPA Talks, kurios pranešėjai – Baltijos šalių dizaino, gamybos, rinkodaros ir pardavimų sričių ekspertai, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Iki šiol pakuočių dizaino konkursui kasmet buvo pateikiama apie 100 darbų. Prisijungus dalyviams iš kaimyninių šalių, šiais metais tikimasi sulaukti ne tik daugiau darbų, bet ir didesnės konkurencijos tarp dalyvių. Atsižvelgiant į ankstesnių metų patirtį ir pasaulinę panašių konkursų praktiką, kasmet tobulinama konkurso rengimo sistema. Norit palengvinti komisijos darbą ir suteikti aiškumo darbų teikėjams, šiemet kategorijos padalintos į 11 produktų grupių. Darbų atranka vyks dviem etapais, bus vertinama pagal penkis kriterijus: kūrybiškumą, inovatyvumą, ekologiškumą ir tvarumą, technologinius sprendimus ir atlikimą, funkcionalumą ir naudojimo patogumą. Darbus galima teikti iki 2018 m. spalio 10 d.

Daugiau informacijos apie konkursą čia.