„Kalbant apie „Adrenaliną“, ilgą laiką tai buvo reklamos šventė, kur daugybė kūrybininkų, komunikacijos ekspertų susirinkdavo pasidžiaugti tuo, ką pavyko sukurti per metus. Bet jau antrus metus tai ne tik reklamos šventė, bet vieta, kur labiausiai aktualizuojamas santykis tarp agentūros ir kliento. Nėra kitos vietos kur taip suartėtų klientas ir agentūra. Kaip rodo praktika neužtenka agentūrai būti savo srities profesionalei ar klientui būti savo srities profesionalui – santykis tarp jų yra tas faktorius, kuris lemia kūrybinę sėkmę ir rezultatą“, - kalbėjo Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Saulius Šukaitis džiaugėsi, kad šiemet „Adrenalinas” pasitinka dalyvius dar labiau išsiplėtęs, įgavęs naują formą. „Tikimės, kad šis formatas tikrai suteiks kiekvienam iš jūsų naujų galimybių dar kartą pamąstyti, pakalbėti, gauti naujų įžvalgų“, - sakė jis.