Komunikacijos profesionalai iš Lietuvos kviečiami iki kovo 12 dienos sudalyvauti tyrime – užpildant apklausos anketą adresu www.communicationmonitor.net.

„Džiaugiamės sulaukę kvietimo prisidėti prie šio tyrimo sklaidos. Vien asociacijoje vienijame apie 250 komunikacijos specialistų, tačiau matome didelę prasmę, kad tyrime sudalyvautų kuo daugiau komunikacijos profesionalų. Tai leis dar geriau įvertinti, su kokiais iššūkiais susiduriame, kokios tendencijos jau prigijo, o kurias dar tik jaukinamės, galiausiai – kur matome perspektyvas, idant komunikacija būtų dar efektyvesnė bei kurianti vertę tiek organizacijoms, tiek ir visuomenei“, - tyrimo svarbą komentuoja Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos pirmininkas Donatas Kuras.

Donatas Kuras

Europos komunikacijos tyrimas nagrinėja diskusijų keliančias temas, tokias kaip praktiniai įvairovės ir įtraukties iššūkiai komunikacijoje, empatiškas vadovavimas komunikacijos komandose, komunikacijos technologijų taikymas ir skaitmeninė transformacija, komunikacijos konsultacijų kokybė ir kt.

Ši komunikacijos profesionalų apklausa padės identifikuoti komunikacijos komandų ypatybes ir ištirti bendrumus bei skirtumus visoje Europoje, įvarių tipų organizacijų – privačių ir akcinių bendrovių, ne pelno, viešojo sektoriaus organizacijų, komunikacijos agentūrų ir kt. – darbe.

„Komunikacijos disciplina auga, pandeminiai metai ypač atskleidė komunikacijos profesijos vertę ir šis tyrimas mums svarbus norint pamatyti ir atskirą Lietuvos situaciją, ir mūsų šalies vaizdą bendrame kontekste“, – akcentuoja Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Artūras Jonkus

Norint, kad Lietuvos situacija būtų atskirai įvertinta europiniame tyrime, reikia mažiausiai 100 komunikacijos profesionalų atsakymų iš mūsų šalies.

Tarp mokslininkų, vadovaujančių šiam tyrimui – ir Lietuvos atstovė, doc. dr. Mariana Sueldo. Jos teigimu, „European Communication Monitor“ yra svarbi pasaulinio projekto, apimančio ir Lotynų Amerikos, Šiaurės Amerikos ir Azijos Ramiojo vandenyno regionų dalis.

„Aktyvus respondentų iš Lietuvos dalyvavimas ne tik padės atskleisti, su kokiais iššūkiais susiduria komunikacijos specialistai mūsų šalyje, bet ir leis palyginti situaciją su kitomis valstybėmis. Todėl labai svarbu, kad tyrime aktyviai dalyvautų įvairaus profilio komunikacijos specialistai – tiek dirbantys įmonių ir organizacijų viduje, tiek ir teikiantys paslaugas kaip išoriniai ekspertai“, – sako „European Communication Monitor“ Nacionalinė mokslinių tyrimų partnerė Lietuvoje M. Sueldo.

Mariana Sueldo

Kasmet atliekamas Europos komunikacijos tyrimas, kuriame kasmet dalyvauja per 2 tūkst. dalyvių iš daugiau kaip 40 šalių, yra didžiausias empirinis komunikacijos valdymo ir ryšių su visuomene tyrimas.

„European Communication Monitor 2022“ yra vienintelė studija pasaulyje, apibrėžianti šiandieninės komunikacijos vadybos praktiką bei ateities tendencijas. Tai – geriausia galimybė Lietuvos kolegoms pateikti savo vertingas įžvalgas ir gausiai atstovauti Lietuvos komunikacijos bendruomenei. Kiekvienas balsas yra svarbus“, – ragina Europos komunikacijos direktorių asociacijos (EACD) ambasadorė Lietuvai Lina Jakučionienė.

Europos komunikacijos tyrimo rezultatai bus pristatyti 2022 m. gegužės mėnesį.

Apie EUPRERA

Europos ryšių su visuomene švietimo ir tyrimų asociacija (EUPRERA) yra savarankiška organizacija, turinti beveik 500 narių iš 40 šalių, besidominčių akademinių tyrimų ir žinių plėtra strateginės komunikacijos srityje. Su asociacija susiję universitetai organizuoja tarptautinius ir lyginamuosius mokslinius tyrimus ir švietimo projektus. Siekdama skleisti naujas metodikas ir tyrimų rezultatus, EUPRERA kiekvieną rudenį, bendradarbiaudama su pasirinktu Europos universitetu ar kolegija, organizuoja labai vertinamą metinį kongresą.

Apie EACD

Europos komunikacijos direktorių asociacija (EACD) yra didžiausias Europoje visų sričių komunikacijos profesionalų tinklas, vienijantis daugiau nei 2,3 tūkst. narių. 2006 m. Briuselyje įkurtos EACD misija – skatinti tarptautinį komunikacijos profesionalų bendradarbiavimą, kelti jų profesinę kvalifikaciją, rengti komunikacijos kokybę ir komunikacijos veiklos profesionalumą užtikrinančius standartus, skatinti įvairovę, suteikti galimybes komunikacijos profesionalams gilinti savo žinias, dalintis gerąja patirtimi bei teikti profesinę paramą šios bendruomenės nariams sprendžiant iššūkius, su kuriais jie kasdien susiduria pasaulinėje arenoje.