Prasideda 65-asis tarptautinis „Kanų liūtų“ festivalis – svarbiausias reklamos ir kūrybiškumo renginys pasaulyje. Apie kūrybiškumo nešamus pokyčius daugelį metų kalbantis ir juos darančius kūrėjus apdovanojantis festivalis šiemet ir pats startuoja pasikeitęs.

Trumpesnė, bet labiau koncentruota konferencijos programa, pasikeitusi apdovanojimų architektūra, demokratiškesnė Kanų miesto ir festivalio aplinka – „Kanų liūtų“ organizatoriai pokyčių ėmėsi atsiliepdami į reklamos rinkos pokyčius.

32 372 prestižiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams pateikti darbai, arba maždaug 6000-iais mažiau nei pernai. Kaip pabrėžia patys „Kanų liūtų“ festivalio rengėjai, tai – prognozuotas pokytis, kurį lėmė agentūrų grupės „Publicis“ sprendimas padaryti pertrauką ir neteikti darbų, bei pasikeitusi apdovanojimų struktūra. Pastaroji sumažino subkategorijų skaičių bei apribojo galimybę teikti tą patį darbą daugiau nei į 6 kategorijas.

Tuo tarpu Lietuvos reklamos agentūros ir prekės ženklai šiemet ambicingesni. Apdovanojimams skirtingose kategorijose pateikti 23 darbai – beveik tris kartus daugiau nei pernai. Tarp darbus iš Lietuvos teikusiųjų – agentūros „Adell Taivas Ogilvy“, „McCann Vilnius“, „Autoriai“, „Bechtle&Milzarajs“ bei įmonė „Telesoftas“.

„Kanų liūtų“ festivalio pokyčiai – išieškoti ir neišvengiami. Festivalis sugrįžta prie to, kas svarbiausia reklamos kūrėjams ir prekės ženklams – kūrybiškumo, kuris keičia ir kelia verslo rezultatus. Šiemet festivalyje bus kiek mažiau blizgesio, pranešėjų-žvaigždžių. Bet bus neabejotinai daugiau profesinių įžvalgų ir kūrybinių idėjų, kuriančių pridėtinę vertę verslui“, – pranešime žiniasklaidai sako „Kanų liūtų“ festivaliui Lietuvoje atstovaujančios įmonės „Lion's share“ vadovė Gabrielė Burbienė.

Šiemet festivalyje Lietuvai atstovauja ir „Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje laimėjusios agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija Grikevičiūtė ir Ieva Povilauskaitė. Trečiadienį su dešimtimis konkurso dalyvių jos rungsis ir konkurso užduotį spręs skaitmeninio sprendimo kategorijoje.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 metais agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 metais „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda Žygimantas Kudirka ir Lina Marcinonytė laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją