Geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards 2022“ šiais metais sulaukė net 111 paraiškų – tai daugiau nei praėjusiais metais. Šias paraiškas jau pradėjo vertinti 16 tarptautinės komisijos narių – į finalą patekę projektai paaiškės birželio pradžioje. Kaip ir pernai, objektyviau išmatuoti bei įvertinti įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje padės konkurso partnerė – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“.

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės / tvarumo komunikacijos, Viešojo sektoriaus komunikacijos ir Integruotos komunikacijos kampanijos kategorijose. Lyginant su pernai, daugiau paraiškų sulaukta ir Darbdavio įvaizdžio, Inovacijos komunikacijoje bei Nuomonės formuotojų ir virusinės komunikacijose kategorijose, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Didžiausias augimas pastebimas kategorijose, atliepiančiose populiariausias komunikacijos tendencijas. Tvarumo ir socialinės atsakomybės klausimų sklaida, poreikis rasti darbuotojų per darbdavio įvaizdžio komunikacijai skirtus projektus – tai pagrindinės pastarojo laikotarpio aktualijos. Be to, organizacijos ieško būdų komunikuoti inovatyviai ir toliau eksperimentuoja pasitelkdamos nuomonės formuotojus“, – sako Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos pirmininkas, vienas iš „PR Impact Awards 2022“ organizatorių Donatas Kuras.

Aktyviausios įmonės ir organizacijos

Kaip ir praėjusiais metais, aktyviausiai paraiškas teikė komunikacijos agentūros. Šiemet daugiau paraiškų sulaukta iš viešojo sektoriaus organizacijų, taip pat yra ir konkurse pirmą kartą dalyvaujančių privataus sektoriaus įmonių, viešojo ir nevyriausybinio sektoriaus organizacijų bei komunikacijos agentūrų.

„Itin džiugina augantis viešojo sektoriaus aktyvumas šiame konkurse. Pastaruoju metu valstybei netrūko įvairiausių iššūkių, kurių metu itin išryškėjo profesionalios komunikacijos reikšmė. Smagu, kad vis daugiau viešojo sektoriaus organizacijų supranta, kaip svarbu turėti kompetentingus komunikacijos specialistus bei pasiūlyti jiems patrauklias darbo sąlygas, leidžiančias konkuruoti dėl talentų ir su privačiu sektoriumi“, – sako D. Kuras.

Aktyviausiai šiemet konkurse dalyvauja agentūros „Berta&“, „Bosanova“, „co:agency“, „Fabula Rud Pedersen Group“, „Idea prima“, „INK agency“, „Integrity PR“, „PR Service“ ir „Publicum“. Taip pat konkurse kaip projektų įgyvendintojai ar partneriai dalyvauja Adas Vasiliauskas, „Ad Fingers“, „Adverum“, „Autoriai“, „Blue Oceans PR“, „Caption“, „Clinic 212“, „Correctus“, Darius Vaičiulis, Enrika Čepulienė, „HAVAS media“, „Headline agency“, „Hungry Scout“, „In house“, „Influenceriai.lt“, „Inspired UM“, Kotryna Lingienė, „Marios agency“, „Not perfect“, „NEW“, „OVC Consulting”, „Partizanas“, „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“, „SuperYou“, „TRUTH“ bei Žygimantas Kudirka.

Konkurse varžosi šių įmonių bei prekių ženklų įgyvendintos komunikacijos kampanijos: „Accenture Lithuania“, „ACME grupė“, „Akropolis group“, „AstraZeneca Lietuva“, „Audi“, „Audimas“, „Barbora“, „Baltic Refrigeration group“, „Bitė Lietuva“, „Brooklyn Brothers“, „DFDS“, „Darnu group“, „Electrolux“, „Elektrum Lietuva“, „Evolution“, „Fresenius Kabi Baltics“, „Huawei Technologies“, „Husqvarna Lietuva“, iDeal Lietuva, „If“ draudimas, „Iki“, „Yukon Advanced Optics Worldwide“, „Johnson & Johnson“, „JUNG Vilnius“, „Karalienės Mortos mokykla“ ir darželis „Vaikystės sodas“, „Lidl Lietuva“, „Momo Grill Vilnius“, „NFQ Technologies“, „Novaturas“, „Paupio turgus“, „Peikko Group“, „Procter & Gamble“, „Rimi Lietuva“, „Servier“, „SBA Group“, „SBA Home“, „SBA Urban“, „Shift4 Payments Lithuania“, „Swedbank“, „Švyturys – Utenos alus“, „Telia Global Services Lithuania“, „Vivus Finance“, „Voltas IT“ ir „Western Union Processing Lithuania“.

„PR Impact Awards 2022“ šiemet varžosi ir šios viešojo sektoriaus organizacijos bei įmonės: Inovacijų agentūra (buvusi „Versli Lietuva”), „Invega“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „GO Vilnius“, „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras, „Litgrid“, LR Sveikatos apsaugos ministerija, LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija, Neįgaliųjų reikalų departamentas prie SADM, Specialiųjų tyrimų tarnyba, tarptautinis Šiaulių oro uostas, „Toksika“ ir „Vilniaus vandenys“.

Konkurse kaip projektų autoriai, partneriai ir įgyvendintojai dalyvauja ir nevyriausybinės organizacijos, viešosios įstaigos bei įvairios iniciatyvos: AGATA, „Creatives for Ukraine“, „Gamtos ateitis“, „Gelbėkit Vaikus“, „Jaunimo linija“, „Kaunas 2022 – Europos kultūros sostinė“, festivalis „Kino pavasaris“, Krizių įveikimo centras, Lietuvos pulmonologų ir alergologų draugija, Lietuvos pulmonologų draugija, Lietuvos onkologų chemoterapeutų draugija, Lietuvos radiologų asociacija, „MO muziejus“, M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas, Neįgaliųjų socialinių įmonių sąjunga, Pilietinių iniciatyvų centras, „Sengirės fondas“ bei „Užstato sistemos administratorius“.

Į finalą patekusių projektų pristatymas ir apdovanojimai, taip pat konferencija „Komunikacija naujoje realybėje: empatija, vertybės ir melas“ vyks birželio 10-ąją. Bilietus į renginį galima įsigyti svetainėje www.primpactawards.com.

Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jau devintą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).

M360