Metų agentūros vardo šiemet nusipelnė dvidešimtmetį švenčianti komunikacijos agentūra „Integrity PR“.

Šiemet konkursui „PR Impact Awards 2020“ buvo pateiktos net 86 paraiškos, kurias vertino 12 tarptautinės komisijos narių, patyrusių ryšių su visuomene, žiniasklaidos, tinklaraščių, skaitmeninės komunikacijos, rinkodaros ekspertų.

Labiausiai patikusį komunikacijos projektą galėjo rinkti renginio svečiai, balsuodami specialiai tam skirta programėle. Publikos balsas atiteko „Versli Lietuva“ kartu su „Integrity PR projektas „No quarantine on the internet“.

Geriausiais metų projektais „PR Impact Awards 2020“ konkurse buvo pripažinti šie projektai:

Geriausia Viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija

Pirma vieta – „Pradėk dirbti sau“ (Start working for yourself), – „Idea prima“; partneriai INVEGA, Lietuva.

Antra vietaGet rid of corruption – Lithuania’s transparency is in your hands, – „Headline Agency“ ir Lietuvos respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba, Lietuva.

Trečia vieta – „Man negėda klausti“ (I'm not ashamed to ask), – „Idea prima“; partneriai asociacija „Langas į ateitį“, Lietuva.

Geriausia korporatyvinė komunikacija

Pirma vieta – „Naujos „Hollister Incorporated“ gamyklos Kaune atidarymas“ (Grand Opening of New Hollister Incorporated Manufacturing Facility in Kaunas, Lithuania, – Fabula Hill+Knowlton Strategies, partneriai „Hollister Lietuva“ Lietuva.

Antra vieta – „Visi mes žmonės“ (We are all people), – TRUTH, partneriai „Žmonės“, Lietuva.

Trečia vieta – „LRT veiklos ataskaita: ką gavote už 1,19 EUR/mėn.“ (LRT Report 2018: What you get for 1.19 EUR), – LRT, Lietuva.

Geriausia integruota komunikacijos kampanija:

Pirma vieta – 2019 m. Europos Parlamento rinkimų kampanija „Pakelk savo bulvę nuo sofos“ (European Parliament election 2019 campaign ‘Don’t Be a Couch Potato’), Fabula Hill+Knowlton Strategies, partneriai Europos Parlamento biuras Lietuvoje, Lietuva.

Antra vieta – „Internete karantino nėra“ (No quarantine on the internet), – „Versli Lietuva“ ir „Integrity PR“ , Lietuva.

Trečia vieta – „Menas ant LP Express siuntų savitarnos terminalų“, (Art on the LP EXPRESS parcel lockers), – Lietuvos paštas; partneriai „Mediapark“, Lietuva.

Geriausia Darbdavio komunikacija

Pirma vieta – „Atvirų durų diena“ (Open Door Day), – „Girteka Logistics“ , Lietuva.

Antra vieta – „Jeigu turėtum normalų darbą, tu dirbtum If“ (If you had a normal job, you would work at If), – If P&C Insurance ir „Integrity PR”, Lietuva, Latvija, Estija.

Trečia vieta – „Ateities inžinieriaus studija“ (Laboratory of Future Engineers), – „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ , partneriai „Kauno tiltai“, Lietuva.

Nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija

Pirma vieta – #festivalisnamuose (Festival at Home), – Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“ , Lietuva.

Antra vieta – „Gerų darbų kalendorius“ (Calendar of good deeds), – Jaunimo linija, Lietuva.

Trečia vieta – Kalėdinis (Christmas tree from Confiscated Items), – Lietuvos oro uostai; partneriai Berta And, Lietuva.

Geriausia skaitmeninė komunikacija

Pirma vieta – „Mano seneliai – influenceriai“ (My grandparents – influencers), – „Idea prima“, partneriai asociacija „Langas į ateitį“, Lietuva.

Antra vieta – (Eurovaistinė – the campaign of calm), – „Eurovaistinė“, partneriai „Choco Agency“, Lietuva.

Trečia vieta(European Parliament election 2019 campaign ‘Don’t Be a Couch Potato’), – „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, partneriai Europos Parlamento biuras Lietuvoje, Lietuva.

Geriausia vidinė komunikacija

Pirma vieta – „Kiekvieną dieną geriau – naujas šūkis“ (Everyday a little better – new slogan launch), – „Rimi Lietuva“.

Antra vieta – „Atšvaitus dalinu – rūpinuosi kitu“, (Sharing a reflector – is caring for others), – Lietuvos transporto saugos administracija.

Trečia vieta – „Šiaulių bankas. Bankas arčiau jūsų“ (Bringing bank closer), – „TRUTH“, partneriai „Headline“, „Big Now“, Lietuva.

Geriausias socialinės atsakomybės projektas

Pirma vieta – Susibičiuliaukime! („Let's bee friends!“), – SBA Group, Lietuva.

Antra vieta – „Čia buvo Saša“ (Sasha was here), – „Dansu films“ , partneriai „Cinemaads“ , Lietuva.

Trečia vieta – „Banginio dydžio dėkui“ (Whale-sized Thank You), – „Lidl Lietuva“, partneriai: „co:agency“, „Not Perfect Vilnius“, „Influenceriai.lt“, Lietuva.

Inovacija komunikacijoje

Pirma vieta – Facebook group „Pinigai ir reikalai“ (Money matters), – Swedbank ir „Integrity PR“, Lietuva.

Antra vieta – „Pagauk bilietą“, Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“, JCDecaux, Lietuva.

Trečia vieta – „Perlais balinta kava. Kodėl? Kad moterys šypsotųsi. Knygos ištraukos viešajame transporte. “ („Coffee with pearls. Why? To make woman smile“. New book in public transporation), – Raminta Stanaitytė-Česnulienė, partneriai „Media Traffic“, Lietuva.

Geriausia paramos projektų komunikacija

Pirma vieta – „ERGO „Filmų patarėjas“ ir bilietų draudimas“ ( „Film Adviser“ and „Film Ticket Insurance“), - Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“ , partneriai ERGO, Lietuva.

Antra vieta – Šiaulių bankas. Lenktynių kortelė „Racing car(d)“ , – „TRUTH“ , partneriai „Headline“ , Lietuva.

Trečia vieta – „1000 festivalių rinkinių“ (1000 gift sets), Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“ , partneriai: „Audimas“ , „Pergalė“ , „Auga“ , „Lietuvos paštas“ , ERGO, Lietuva.

Geriausias renginio PR:

Pirma vieta – „Patyriminių kino seansų ciklas Aerokinas“ (Experiential project AEROCINEMA), –autoriai Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“; partneriai „Go Vilnius“, Lietuva.

Antra vieta – „Skaitmeninis traukinys darbui iš bet kur“ (Digital Train to Work from Anywhere), –MRS grupa, Latvija.

Trečia vieta – paroda „Laisvės kariai“ (The exhibition ‘Warriors of freedom’), – autoriai „Agency 1323, VDA Dizaino inovacijų centras ir dizaineris Giedrius Paulauskas; partneriai: Lietuvos kariuomenė, Vilniaus miesto savivaldybė, Lietuvos nacionalinis muziejus, Lietuvos ypatingas archyvas, LGGRTC Okupacijų ir laisvės kovų muziejus, „Critical“, „LIP2KAI“, atsargos majoras Darius Antanaitis, „Žmonės“, Lietuva.

Geriausia NVO komunikacija:

Pirma vieta – „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ (The origin of species: 1990s DNA), – „New!“ Creative agency; partneriai MO muziejus ir „SuperYou“, Lietuva.

Antra vieta – Skirk 2 proc. pokalbiams iš širdies (Donate 2 percent for sincere conversations), –Jaunimo linija; partneris Dovydas Kiauleikis, Lietuva.

Trečia vieta – „Sidabrinė linija“: nematomus paverskite matomais (the Silver Line – let‘s make the invisible visible), – M.Čiuželio labdaros ir paramos fondas; partneriai: „ZEST production house, K. Neverauskas, E. Valantiejūtė, Lietuva.

Specialieji apdovanojimai „Koronaviruso iššūkis“

Šiemet „PR Impact Awards 2020“ organizatoriai įsteigė specialiuosius apdovanojimus „Koronaviruso iššūkis“, kuriuose įvertinta įmonių, organizacijų ir asmenų komunikacija, įgyvendinta krizės metu.

Už visuomenei naudingą komunikaciją pandemijos metu apdovanotas Vilniaus universiteto profesorius Vytautas Kasiulevičius, už įvairias pandemijos metu aktyviai komunikavusias asmenybes balsavo komisija ir DELFI portalo skaitytojai.

Ekspertų komisija įvertino ir dešimtis „Koronaviruso iššūkio“ projektų keturiose kategorijose.

Geriausios „Koronaviruso iššūkio“ socialinės iniciatyvos

Pirma vieta – socialinė iniciatyva „Laikykitės, medikai!“, autoriai: VšĮ „Laisvės TV“ ir didžiausi socialiniai partneriai „Lietuvos geležinkeliai“, kiti socialiniai, finansiniai ir sklaidos partneriai

Antra vieta – socialinė iniciatyva „Nacionalinis savanorių koordinavimo centras STIPRŪS KARTU“, autoriai „Stiprūs kartu“ ir partneriai VšĮ „Pilietinė medija“.

Trečia vieta – socialinė iniciatyva „Nemokamos nuotolinės konsultacijos“, autoriai „Kardiolitos klinikos“ ir partneriai „Integrity PR“.

Geriausi „Koronaviruso iššūkio“ privataus sektoriaus išorinės komunikacijos projektai

Pirma vieta – Kampanija „Jei jaunystė suvoktų – senatvė galėtų“ ARBA #LikNamuose #LiekuNamuose, autoriai „Ugdanti komunikacija“ ir partneriai „Baltas MEDIA“, Lietuvos studentų sąjunga, Lietuvos moksleivių sąjunga, LIJOT, Kauno senjorų asociacija.

Antra vieta – prekybos tinklo „Maxima“ komunikacija karantino metu, autoriai „Maxima LT“.

Trečia vieta – kampanija „Ačiū medikams #LikNamie“, autoriai „Bitė Lietuva“ ir partneriai „Integrity PR“, „ZEST Production House“.

Geriausi „Koronaviruso iššūkio“ viešojo sektoriaus išorinės komunikacijos projektai

Pirma vieta – Kampanija #menasnaMO, autorius MO muziejus.

Antra vieta – „Įdomiosios pamokos tiesiogiai“ - “Pasveikink mokytoją - duok penkis”, autoriai Laurynas Šeškus, „Nord Play“ ir partneriai LRT televizija.

Trečia vieta – Kampanija “VU ekspertai padeda suprasti“, autoriai Vilniaus universitetas ir partneriai LRT.

Geriausi „Koronaviruso iššūkio“ vidinės komunikacijos projektai

Pirma vieta – „Lengvas karantinas BITĖS darbuotojams“, autoriai „Bitė lietuva“.

Antra vieta – „ERGO radijas“, autoriai ERGO ir partneriai „Spotlight LT“.

Trečia vieta – „LD iš namų“ – vidinės komunikacijos veiksmų paletė naujam darbo organizavimui ir emociniam darbuotojų stabilumui palaikyti karantino metu“, autoriai „Lietuvos draudimas“.

Septintą kartą surengtas komunikacijos profesionalų metinis renginys „PR Impact Awards 2020“ yra jungtinis Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.