Kaip rodo interneto tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenys, 2020 m. spalį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 27,57 proc., „15min.lt“ – 12,34 proc., „lrytas.lt“ – 11,73 proc., „lrt.lt“ – 7,16 proc., „tv3.lt“ – 5,63 proc. viso internete praleidžiamo laiko.


2020 m. spalį Delfi kasdien vidutiniškai per mobiliuosius įrenginius lankėsi 580 tūkst., „15min.lt“ – 422 tūkst., „tv3.lt“ – 335 tūkst., „lrytas.lt“ – 326 tūkst., „lrt.lt“ – 205 tūkst. realių vartotojų.

Skaičiuojant bendrai visus duomenis (kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių), 2020 m. spalį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 672 tūkst., „15min.lt“ – 494 tūkst., „lrytas.lt“ – 376 tūkst., „tv3.lt“ – 364 tūkst., „lrt.lt“ – 248 tūkst. realių vartotojų.


Skaičiuojant apsilankymus, per spalį Delfi surinko 48,1 mln., „15min.lt“ – 28,6 mln., „lrytas.lt“ – 25,7 mln., „tv3.lt“ – 17,6 mln. interneto vartotojų apsilankymų.


Delfi video turinį rugsėjo mėnesį portale žiūrėjo 1,92 mln. slapukų (ang. users), per „Youtube“ – 404 tūkst., per „Facebook“ – 851 tūkst. unikalių vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 792 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.