Naujienų portalą DELFI birželį kiekvieną dieną vidutiniškai skaitė 571,9 tūkst. vartotojų. Antroje vietoje pagal šį rodiklį buvo portalas „15min.lt“ (446,5 tūkst. vartotojų), trečioje – portalas „lrytas.lt“ (297,1 tūkst. vartotojų).

Portalas DELFI pirmauja vertinant naršymą visose platformose: kompiuteriuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose. Birželį portale DELFI kiekvieną dieną per mobiliuosius įrenginius vidutiniškai naršė 445,9 tūkstančiai vartotojų, portale „15min.lt“ – 356,7 tūkstančiai vartotojų, portale „lrytas.lt“ – 220,5 tūkstančiai vartotojų, Kompiuteriuose birželio mėnesį kiekvieną dieną vidutiniškai DELFI skaitė – 227,2 tūkst., „15min.lt“ – 143,9 tūkst, o „lrytas.lt“ – 120,4 tūkstančiai vartotojų.

DELFI buvo vienintelis iš naujienų portalų, kurio vidutinė bendra dienos auditorija pirmąjį vasaros mėnesį augo lyginant su geguže.

„Vasarą DELFI pradėjo labai aktyviai. Nerimstančios aistros politikos pasaulyje, dėmesį prikaustęs pasaulio futbolo čempionatas, įsibėgėjantis atostogų sezonas ir su tuo susijusios aktualijos, daugybė kitų naujienų ir įdomybių – DELFI komanda skyrė visas jėgas, kad skaitytojas kiekvieną dieną rastų, kas jam aktualu, ir, matome, tai pasiteisino“, – džiaugėsi DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

Portalo DELFI sporto rubrika buvo lankomiausia tarp visų naujienų portalų: skaitytojus domino naujienos iš pasaulio futbolo čempionato, autorinės publikacijos iš karščiausių jo taškų, LKL čempionato finalai, vaizdo konferencijos su garsiais krepšinio pasaulio žmonėmis, informacija apie vėl susirinkusią Lietuvos krepšinio rinktinę.

DELFI taip pat tęsia tradiciją vasarą deleguoti žurnalistus darbui Lietuvos pajūryje, kur jie gyvai iš populiariausių atostogų vietų praneša karščiausias naujienas.

Savo pastebėtas naujienas gali pranešti ir DELFI skaitytojai. Pranešę naujieną naudodamiesi mobiliąja DELFI programėle ir joje esančia funkcija „atsiųsk naujieną“, kiekvieną savaitę jie gali laimėti specialius prizus.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt”. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. Ekspress GruppLietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.