Portalas „Adweek“ rašo, kad K. Weedas kartu P. Polmanu daug laiko skyrė vystydami kompanijos tvaraus augimo planą. „Mums pavyko rasti būdus sureguliuoti mūsų produktyvumą ir efektyvumą, ir tai padarėme galvodami apie didesnę atsakomybę, didesnį skaidrumą ir atskaitomybę reklamos ir skaitmeninėje industrijoje“, - savo pareiškime teigė K. Weedas.

Eidamas rinkodaros vadovo pareigas K. Weedas fokusavosi į skaitmenines rinkodaros priemones, tačiau nevengė viešai kalbėti apie jų trūkumus. Šių metų kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“, kalbėdamas apie darbą su influenceriais, K. Weedas pabrėžė, kad jie nebedirba su influenceriais, kurie perka sekėjus.

„Mums reikia imtis skubių veiksmų ir atkurti pasitikėjimą, kol jo dar nepraradome visiems laikams“, - tuomet sakė K. Weedas, ragindamas ir kitus industrijos atstovus reikalauti daugiau influencerių rinkodaros skaidrumo.

„Unilever“ kol kas dar nepaskelbė, kas pakeis K. Weedą, kuris kompanijoje dirbs iki 2019 m. kovo. P. Polmanas darbą kompanijoje po dešimt metų čia trukusios karjeros baigs 2019 m. sausio 1 d.