„Tikiu, kad esame naujame kūrybiniame etape – su naujais žmonėmis, naujomis idėjomis ir ambicijomis“, – teigia agentūros „DDB Vilnius“ vadovė Daiva Tonkūnienė. Pasak jos, vienas svarbiausių to įrodymų – naujuoju kūrybos vadovu tapęs A. Jazdauskas, pastaruosius metus vadovavęs „DDB Vilnius“ meno skyriui.

Pats A. Jazdauskas karjerą reklamos srityje pradėjo kaip laisvai samdomas kūrybininkas ir netrukus pradėjo dirbti su tokių garsių prekės ženklų kaip „Adidas“, „Jeep“, 3M tarptautinėmis kampanijomis. Vėliau reklamos agentūroje „Milk“ jis dirbo meno vadovu. Savo nuopelnų sąraše jis turi daugybę laimėjimų reklamos kūrybiškumo ir efektyvumo festivaliuose, įskaitant ir pagrindinį 2014 m. festivalio „Adrenalinas“ prizą „Grand prix“ už internetinės platformos „TransferGo“ kampaniją „Pinigai keliauja laisvai“.

Kūrybos vadovu tapęs A. Jazdauskas paskui save atsiviliojo ir buvusį „Milk“ kolegą Arną Aukštikalnį. „Arno darbų sąraše ir „Adrenalino“ laureatai, tokie kaip ERGO „Draudimas po laiko“, ir didelės apimties kūrybiniai projektai, vienas iš jų – prekės ženklo „Telia“ įvedimo kampanija. „Su Arno atėjimu sieju ne tik agentūros naujas kūrybines ambicijas, bet ir šviežią, naują, pozityvios energijos įkrovą, kurią šis žmogus skleidžia. Gera nuotaika, geras humoras ir gera kūryba man yra neatsiejami“, – tvirtina A. Jazdauskas.

Kodėl apskritai A. Jazdauskas paliko „Milk“ agentūrą, šluojančią daugybę apdovanojimų, ir jau net trečius metus pripažintą geriausia agentūra Baltijos šalyse? (Taip ji buvo įvertinta kątik vykusiuose „Balticbest“ apdovanojimuose). „Tuomet „Milk“ viskas lyg ir labai gerai sekėsi, ir apdovanojimų laimėjome, bet atsirado kažkoks užsisėdėjimo jausmas. Norėjosi pažiūrėti, ar galiu savo įgytas žinias pritaikyti kitur. Kūryboje apskritai dirba tokie žmonės, kuriems patinka nauji iššūkiai, gal dėl to ši rinka tokia dinamiška“, - svarstė jis.

Beje, „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius tikino tik besidžiaugiantis už kitose agentūrose save išmėginančius dabar jau buvusius kolegas. „Beveik visose agentūrose yra žmonių, kažkada dirbusių „Milk“, ir labai dažnai jie tampa kūrybos vadovais. Natūralus procesas ir linkime jiems tik sėkmės. Gaila būna tik tada, jei žmonės apskritai nusprendžia išeiti iš reklamos“, - sakė jis.

Tuo tarpu A. Jazdauskas pokyčius „DDB Vilnius“ pradeda nuo naujos komandos formavimo: jis jau pakeitė didžiąją dalį agentūros kūrybos skyriaus darbuotojų, naujais žmonėmis pasipildė ir dizaino skyrius. A. Jazdauskas sako, kad jau dabar matosi teigiami pokyčiai, kuriuos lėmė žmonių atsinaujinimas. „Džiaugiuosi, kad paprastai ramų vasaros laikotarpį išnaudojome esminiams pokyčiams ir taip greitai pavyko suformuoti naują ir stiprią kūrybos komandą“, – teigė jis.

Nuo šios savaitės „DDB Vilnius“ kūrybos skyriuje pradėjo dirbti dar viena nauja komanda – meno vadovas Algirdas Jakas ir tekstų kūrėjas Zigmantas Devižis.