2016 m. visas pasaulis kalbėjo apie papildytosios realybės žaidimą „Pokémon Go”. Jis buvo giriamas už tai, kad pagaliau privertė į mobiliuosius telefonus įnikusią kartą realiai pajudėti, išeiti iš namų, bet tuo pačiu kritikuojamas už tai, kad sulindę į telefonų ekranus žaidėjai tiek užsimiršdavo, kad patekdavo tiek į juokingas, tiek ir į jų sveikatai ar net gyvybei pavojingas situacijas.

Šio žaidimo savininkė kompanija „Niantic” tikisi, kad žaidimo versija, pritaikyta išmaniems laikrodžiams „Apple Watch”, leis žaidėjams labiau mėgautis žaidimu ir išvengti šių nepatogumų ir taip susidomėjimas šia programėle vėl išaugs. Skeptikai tuo tarpu mano, kad tai – tik bandymas dar kažką išpešti iš šio žaidimo, prieš galutinai atsisakant į jį tolimesnių investicijų.

Kad šis žingsnis būtų sėkmingas, reikia ne tik geros „Pokémon Go” versijos, bet ir apskritai išmaniųjų laikrodžių rinkos augimo – bent kol kas jie dar nėra naudojami masiškai. Portalas „Business Insider” skaičiuoja, kad jei, kaip prognozuojama, kasmet išmaniųjų laikrodžių rinka augs 18 proc., 2021 m. ji sieks apie 70 milijonų vartotojų. Bet „Pokémon Go” to gali nebesulaukti…