Kasmetinis Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos finalas, dar vadinamas tiesiog „SuperBowl“, kaip visada aptarinėjamas ne tik dėl sporto, bet ir dėl jo metu rodytų reklamų. Šiemet, panašu, daugiausiai dėmesio sulaukė netikėtą sprendimą pasirinkę „Outly“. Nors paprastai prekės ženklai į „SuperBowl“ metu rodomas reklamas investuoja milžiniškas sumas, jie tiesiog naujam gyvenimui prikėlė dar 2014 m. rodytą, Švedijoje uždraustą reklamą.

„Outly“ – švedų kompanija, siūlanti gaminius, galinčius būti alternatyva pieno produktams. Reklamoje kompanijos vadovas Toni Peterssonas tiesiog sėdi viduryje pievos prie sintezatoriaus ir dainuoja „Wow No Cow“ (liet. Oho, ne karvė). Kai ši reklama pasirodė „Youtube“ 2014 m., Švedijoje ji buvo uždrausta dėl pieno pramonės lobistų iškelto ieškinio, rašo portalas „People“.

Po pasirodymo „SuperBowl“ ši reklama tapo labiausiai aptariama socialiniuose tinkluose, tik šįkart jau ne dėl ginčų tarp pieno ir jo pakaitalų pramonės atstovų. „Twitter“ pasipylė komentarai, kad ši reklama labai įkyri ir jos, atrodo, tiesiog neina išvengti, tačiau kiti juokėsi, kad tai kaip tik įrodo, kad ši reklama – tiesiog puiki.

M360