„Džiaugiamės, kad visi numatyti pranešėjai galės dalyvauti konferencijoje, o prie jų prisidės dar du nauji ekspertai. Tikimės, kad 12 verslo, marketingo ir mokslo lyderių pranešimai įkvėps marketingo vadovus svarbiems projektams, kilimui karjeros laiptais, organizacijos plėtrai ar efektyvesniam komandos ar procesų valdymui“, – pranešime žiniasklaidai pažymi LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Pranešimus skaitys Lietuvos ir užsienio ekspertai bei praktikai. Metų CMO‘18 m. „Tele2“ marketingo vadovas Mindaugas Savickas kvies į konferenciją pasvarstyti, kokių CMO kompetencijų reikės ateityje ir kokias problemas jam teks spręsti. Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centro neuromokslininkė dr. Urtė Neniškytė papasakos, kas vyksta mūsų smegenyse, kai turime priimti sprendimus. Psichiatras psichoterapeutas dr. Eugenijus Laurinaitis dalins patarimus, kaip atpažinti perdegimą ir kaip jo išvengti.

Kūno kalbos, neverbalinio bendravimo lektorė Marija Simona Šimulynaitė pasidalins patirtimi, kaip teisingai save pateikti siekiant sudaryti norimą pirmą įspūdį. Filosofas ir rašytojas Kristupas Sabolius skaitys pranešimą apie kūrybiškumą algoritmų epochoje. Mintį apie ateities marketingistus tęs „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas. Konferencijos svečias Ben Racz, „JVBroker.com“ įkūrėjas ir pagrindinis konsultantas, kalbės apie tai, kaip kuriami intriguojantys ir priklausomybę keliantys prekės ženklai pagal metodiką, naudojamą Holivudo scenarijams. Laura Domarkė, „AdDrama“ įkūrėja ir vadovė, atskleis kaip suderinti agentūros ir kliento lūkesčius. Luko Ylos, „CityBee“ vadovo, pranešimas supažindins, kaip „CityBee“ išnaudoja standartinius skaitmeninius kanalus nestandartiškai bendraudami su savo bendruomene. „Coca-Cola HBC Lietuva“ viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė Gabrielė Šerėnienė skaitys pranešimą apie įmonės tvaraus augimo koncepciją.

Koks turi būti šiuolaikinis marketingo vadovas (CMO)? Kokias kompetencijas ugdyti? Kaip išmaniai priimti sprendimus? Į šiuos klausimus atsakymų bus ieškoma marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’19“ , kuri skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), subūrusi net 1000-čio narių marketingo bendruomenę, prisideda prie marketingo vaidmens stiprinimo tiek įmonėse, tiek visuomenėje ir siekia įvertinti marketingo vadovų įtaką verslo rezultatams.

Daugiau apie konferenciją LiMA CMO SUMMIT rasite: www.cmosummit.lt arba konferencijos feisbuko puslapyje.