Po karantino įsikūrusi reklamos agentūra „MÃRIOS“ į vieną kūrybinę komandą apjungė reklamos profesionalus, žinomose reklamos agentūrose dirbančius jau beveik du dešimtmečius.

Agentūros įkūrėjais tapo trys partneriai, gerai žinomi reklamos pasaulyje, daugybę tarptautinių reklamos apdovanojimų pelnę kūrėjai. Tai – Renata Šarkauskaitė, buvusi „TBWA Vilnius“ ir „IDEA Vilnius“ („HAVAS“) kūrybos direktorė, daugybę metų kūrusi žymiausiose Lietuvos reklamos agentūrose („NotPerfect“, „Ogilvy“, „Milk“, „DDB Vilnius“ ir Marius Kneipferavičius, buvęs agentūros „Truth.“ meno skyriaus vadovu, „Milk“ partneris, dirbęs „New!“ vyr. meno vadovu. Agentūros vadovu tapo ilgametis muzikos festivalių ir atlikėjų prodiuseris Anatolijus Chudoba, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Agentūros įkūrėjai teigia, kad būtent per krizes išryškėja, „iš ko esi padarytas“.

Pasak jų, reklamoje vėl ateina asmenybių laikas. „Kai kūrybinės agentūros yra įkuriamos pačių kūrybininkų, kai tikras, geras reklamas kuria patys įmonės partneriai, o ne kuo pigiau pasamdyti kūrybos pradinukai. Kai kūrėjas dirba tiesiogiai su brendu, be tarpininkų. Visos didžiosios reklamos agentūros kažkada prasidėjo nuo konkrečių asmenybių, talentų ir ryškių žmonių, kurie patys, tiesiogiai dirbo kūrybinį darbą, patys buvo kūrėjai, atsakantys už savo darbą, ieškantys ir dirbantys tiesiogiai iš arti su kiekvienu prekės ženklu. Ratas apsisuko ir dabar, kaip krizės akivaizdoje, vyksta natūrali atranka. Nedidelė Lietuvos komunikacijos rinka atmeta viską, kas nereikalinga, ir išsigrynina tai, kas būtina, kas, kaip paaiškėja, iš tikrųjų svarbu. Tai ateities modelis“, – teigiama pranešime.

Vos įsikūrusi, įmonė jau startavo su keliais kultūriniais projektais, OKT teatro dvidešimtmečio kampanija, būsimu bendradarbiavimu su šiuolaikinio šokio festivaliu „Naujasis Baltijos šokis“, craft verslo „Pakruojo dvaro spirito varykla“ įvaizdžiu ir unikalių jo produktų dizainu.

„MÃRIOS“ filmuoja ilgalaikį projektą, dokumentinį filmą apie ICOR, vieną didžiausių įmonių grupių mūsų regione, dirba su taip pat drąsiai, besikuriančiais prekių ženklais, krizėje įžvelgiančiais naujas galimybes, originalius verslus.

„Kuriame kampanijas sporto klubui „Gymplius“, ieškančiam originalių sprendimų pandemijos akivaizdoje, taip pat efektyvias pardavimų skatinimo kampanijas „Topocentrui“, - tikino agentūros vadovas Anatolijus Chudoba.

Pasak agentūros įkūrėjų, pradedantis verslas, pasirinkęs nedidelę, bet kūrybiškai stiprią įmonę visada išlošia, o didelis klientas gauna daug tiesioginio dėmesio, netikėtų, drąsesnių kūrybinių sprendimų ir grynas, laiko patikrintas kūrybines ir prodiuserines kompetencijas.

„MÃRIOS“ labai greitai įsitvirtina tarp senbuvių ne tik kūrybine ir visuomenine, marketingo ir kūrybos industrijoms svarbia veikla.

„MÃRIOS“ kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė, netrukus atstovaus naujajai agentūrai didžiausiame Baltijos šalių pakuočių dizaino festivallio NAPA žiuri komisijoje. Taip pat startuos ir su naujų kūrybininkų kursu ir jiems dėstomu kūrybiniu rašymu reklamos mokykloje „The Atomic Garden“.

M360