„Per du dešimtmečius į svajonių atostogas, nuotykius ir atradimus kartu su „Novaturu“ keliavo tūkstančiai keliautojų. Kartu su mumis užaugo ne viena įspūdžių ištroškusi keliautojų karta. Per šį laiką ne kartą keitėsi kelionių maršrutai, keliautojų įpročiai, organizatoriui keliami reikalavimai, o tuo pačiu – ir mes patys. Esame kelionių organizavimo lyderis Baltijos šalyse, tačiau lyderystę suprantame ne vien kaip veiklos mastą, bet ir kaip atsakomybę už kelionės kokybę, keliautojų lūkesčių atliepimą. Šiuo logotipo modernizavimu bei didžiųjų raidžių atsisakymu norėjome pabrėžti bendrovės demokratiškumą ir įsiklausymą į kiekvieno keliautojo poreikius. Naujos, ryškios spalvos atspindi mūsų atvirumą pokyčiams, skaitmenizaciją, dialogo mezgimą su ateinančia keliautojų karta“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Olga Belova.

Gerbdami savo lojalią, per ilgus metus susiformavusią keliautojų auditoriją „Novaturas“ nusprendė imtis ne prekės ženklo revoliucijos, bet evoliucijos: „Ši auditorija, kuriai „Novaturo“ prekės ženklas asocijuojasi su pasitikėjimu ir stabilumu, formavo mus kaip paslaugos tiekėją, palaikė ir liko ištikimi sunkiausiu pandemijos laikotarpiu. Jaučiamės dėkingi, tad išlaikėme pagrindinius ženklo atpažįstamumo atributus.“

2021 m. rugsėjį atlikusi reprezentatyvią apklausą internetu bendrovė siekė išsiaiškinti, ar „Novaturo“ logotipas bei jo vaizdiniai elementai yra gerai atpažįstami. Apklausa atskleidė, kad net 93,4 proc. tikslinio segmento atstovų žino ir pasitiki šiuo prekės ženklu.

Apklausos rezultatai taip pat parodė, kad „Novaturo“ logotipas tikslinių klientų populiacijoje sukelia stiprų emocinį prisirišimą ir labiausiai asocijuojasi su patikima, žinoma ir ilgametę patirtį turinčia bendrove: „Emocinio palankumo indeksas siekė net 82,6 proc. Tai rodo, kad „Novaturas“ yra vienas geriausiai atpažįstamų ir mylimiausių kelionių organizatorių visoje Lietuvoje.“