„Human to Human“ platforma skirta suburti prekės ženklų atstovus ir laisvai samdomus kūrėjus bendram tikslui – toliau tęsti kokybiškos komunikacijos darbus nepaisant pandemijos metu apkarpytų biudžetų. „Children“ komanda suranda tinkamą specialistą konkrečiai užduočiai, projektui įgyvendinti ar ilgalaikiam bendradarbiavimui.

Agentūros organizuojamame konkurse gali dalyvauti visi komerciniai ir ne pelno siekiantys organizacijų prekės ženklai, planuojantys 2020 m. komunikacijos kampaniją ir susiduriantys su komunikacijos iššūkiais. Viena iš „Human to Human“ iniciatorių, agentūros strategė Eglė Šlipaitytė teigia, kad tai gali būti produkto arba paslaugos kampanija, apimanti keletą komunikacinių kanalų: lauko reklama, žinutė socialiniuose tinkluose, POS, vaizdinė reklama ir panašiai. Konkursas vyks iki liepos 13 d.

E. Šlipaitytė pabrėžia, kad vienas svarbiausių kriterijų renkant laimėtoją – užpildytos užduoties aiškumas ir aktualumas: aiškus problemos ar iššūkio, tikslinės auditorijos suformulavimas, užduotyje keliamo tikslo pasiekiamumas.

Laimėtojas turės galimybę dirbti su geriausiais specifinius poreikius atitinkančiais laisvai samdomais kūrėjais, kuriuos itin kruopščiai ir pagal aukštus kriterijus atrinks agentūra. Daugiau apie šį konkursą galite sužinoti čia.

Dirbo su laisvai samdomais kūrėjais dar prieš pandemiją

Neseniai įvykusi virtuali „Human to Human“ konferencija apie laisvai samdomo darbuotojo ir kliento santykį parodė, kad ne tik pandemijos metu šis bendradarbiavimas sustiprėjo ir įgavo kitas spalvas, tačiau tokie dideli prekės ženklai kaip „BITĖ Lietuva“ ar „Auga“ nepriklausomus kūrėjus samdė jau daug anksčiau, o dalyvių aktyvumas – geriausias įrodymas, kad ši tema ir laisvai samdomų darbuotojų paklausa šiandien yra itin aktuali.

„BITĖ Lietuva“ prekės ženklo vadovė Agnė Gintautaitė, dirbanti telekomunikacijos srityje jau 6 metus teigia, kad dabar įmonė turi apie 20 nuolatinių partnerių, tarp kurių yra ir agentūros, ir laisvai samdomi darbuotojai: „Su vienu kūrėju dirbame jau 7 metus, su kitu – 4. Svarbiausiai yra susidirbimas, nesvarbu, ar asmuo, ar agentūra įgyvendina idėjas.“ Dažniausiai laisvai samdomus kūrėjus, anot specialistės, „BITĖ Lietuva“ renkasi, kai reikalingos specifinės žinios, apimančios bendrą technologinių ir komunikacijos žinių bagažą, kuriant vaizdinį turinį, kai reikia darbą atlikti greitai, lanksčiai, skiriamas mažesnis biudžetas.

Gediminas Judzentas, AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas pasakoja, kad prekės ženklo „Auga“ 9 mėnesių kūrimo laikotarpyje taip pat turėjo ir darbo patirties su agentūromis, ir laisvais samdomais darbuotojais. Konkursą laimėjusiai agentūrai jis patikėjo savo prekės ženklo filosofijos, pozicionavimo, vertybių kūrimo klausimus, o laisvai samdomą darbuotoją pasirinko logotipo ir dizaino kūrimui. Jis pabrėžia, kad svarbiausia – galutinis rezultatas.