Leidyklos „Alma Littera“ išleistoje knygoje „Knyga be pavadinimo“ pasakojamos su artimųjų savižudybe susidūrusių žmonių istorijos. Šios idėjos autorius – politikas Mykolas Majauskas. Lėšos, surinktos platinant knygą, buvo skirtos savižudybių prevencijai Lietuvoje. Šių metų kovą pasirodžiusi knyga iškart tapo fenomenu: dėl didžiulio visuomenės susidomėjimo vos po savaitės prekyboje buvo užsakytas papildomas tiražas, socialinius tinklus užtvindė žmonių pasidalinimai šios knygos sužadintomis emocijomis.

Ši knyga iki šiol jau buvo įvertinta „Adrenalino“, „Login“, „BalticBest“, „PaRa/Impact“ ir kitais apdovanojimais. Ir tai, panašu, dar ne pabaiga.

Apdovanojimuose „Epica“, kuriuose darbus renka komisija, sudaryta iš rinkodaros ir komunikacijos temomis rašančių žurnalistų, „Knyga be pavadinimo“ buvo apdovanota sidabru leidinio dizaino (angl. publication design) kategorijoje.

Visgi, kaip sako „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis, svarbiausia buvo ne tiesiog dizainas, o pati idėja. „Net jei pažiūrėtume kitus laimėtojus, daugiau ar mažiau visi yra turintys gilesnę mintį, pavyzdžiui, toje pačioje kategorijoje auksą laimėjo lenkai su knyga, kurią gali skaityti tik šaltyje: taip jie sprendžia benamių problemas. Toje pačioje kategorijoje taip pat buvo apdovanota knyga, kurios vienoje pusėje yra Biblija, kitoje – Koranas, taip bandoma įrodyti, kad mes vis dėlto panašūs. Taigi, gali būti labai gražu, bet jeigu nebus gilesnės prasmės, idėjos, nieko gero nebus: apdovanojimuose vien gražūs paveiksliukai nebelaimi“, – komentavo jis.

Agentūra „McCann Vilnius“ apdovanojimams „Epica Awards“ darbą teikė pirmą kartą. „Pirmą kartą išsiuntėme darbą ir pirmas kartas nemelavo“, – džiaugėsi M. Velykis.