Spalio 3 d. Kultūros ir pramogų centre „Hanzas Perons“ vykusioje Baltijos šalių prekių ženklų apdovanojimų ceremonijoje buvo pažymėti stambiausi ir populiariausi prekių ženklai Baltijos šalyse. „Swedbank“, pripažintas mėgstamiausiu prekės ženklu tiek visame Pabaltijyje, tiek ir kiekvienoje šalyje atskirai, užima brangią vietą Baltijos šalių gyventojų širdyse. Lietuvoje antraisiais ir trečiaisiais pagal populiarumą prekės ženklais laikomi atitinkamai „Maxima“ ir „Lidl“.

Savo ruožtu Baltijos šalių ekologiškiausių prekių ženklų sąraše, kuris buvo sudarytas bendradarbiaujant su „Latvijas Zaļais punkts“, pirmaujančio prekės ženklo pozicijas Baltijos šalyse užėmė „Neste“, kuris taip pat buvo pripažintas ekologiškiausiu Lietuvos prekės ženklu. Antroji ir trečioji vietos atiteko „Lidl“ ir „Toyota“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Baltijos šalių startuolių prekių ženklų lentelė buvo sudaryta padedant „Accenture Latvia“ ir kompetentingai visos Baltijos šalių žiuri. Spausdinimo platforma „Printify“ tapo galingiausiu startuolio prekės ženklu tiek Baltijos šalyse, tiek Latvijoje bei DELFI balsavime, o Lietuvoje nugalėtoja tapo mokėjimo platforma „MoQ“. Savo ruožtu vertinimo komisija nustatė, kad antrasis ir trečiasis mėgstamiausias Lietuvos startuolių prekės ženklas – AI kelionių planavimo asistentas „Eddy Travels“ ir investicijų platforma „Evarvest“.

Tarp visų Baltijos šalių unikaliausiu prekės ženklu tapo „Porsche“, kuris taip pat buvo išrinktas unikaliausiu prekės ženklu Lietuvoje. Na, o mėgstamiausiu Baltijos šalių miestu išrinktas Talinas, o Lietuviai iš visų Baltijos šalių miestu mėgstamiausiu išrinko Jūrmalą. Specialus apdovanojimas už greičiausiai populiarėjantį prekės ženklą Baltijos šalyse atiteko „Circle K“.

Žiniasklaidos sferoje įtakingiausiu prekės ženklu tiek Baltijos, tiek Lietuvos mastu nominuotas „TV3“. Savo ruožtu kartu su „Httpool“ buvo nustatytas įtakingiausias „LinkedIn“ prekės ženklas – tai „Tele2“ visose Baltijos šalyse ir „Tele2 Lietuva“ Lietuvoje.

Įtakingiausio Baltijos šalių „Instagram“ influencerio vardas suteiktas Lietuvos influenceriui @akvuzeee. Populiariausi „Instagram“ influenceriai Lietuvoje yra šie: @akvuzeee, @whydotas, @karolinameschino, @naglimantas, @mantaskatleris. Pačių įtakingiausių Baltijos šalių influencerių lentelę sudarė Estijos influencerių rinkodaros platforma „Modash.io“.

Švenčiant 15-ąsias populiariausių prekės ženklų lentelės paskelbimo metines, šiemet ji pirmą kartą buvo sudaryta visoms Baltijos šalims kartu. Pagrindiniai lentelės partneriai yra „DDB Latvija“, „OMD“, „Kapitāls“ ir „RAIT“. Lentelę savo ruožtu palaikė įmonės, įskaitant „DDB Lietuva“, „Accenture Latvia“, „Latvijas Zaļais punkts“, „DELFI“, „Modash.io“, „Httpool“, „Rimi Latvia“, „Carlsberg“, „Rīgas Melnais Balzams“ ir „Barley Bros“.

Visus nugalėtojus ir lenteles galite patikrinti apsilankę: balticbrands.eu.

M360