Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), festivalio įkūrėjos ir vienos iš organizatorių, direktorius Gintaras Šeputis teigia, kad „Adrenalino“ festivalio metu stiprinti reklamdavių ir agentūrų bendradarbiavimą nuspręsta jau anksčiau. „Tokiais tikslais vedini pernai pakvietėme prie festivalio organizatorių prisijungti Lietuvos marketingo asociaciją (LiMA). Pernai festivalio metu taip pat organizavome konferenciją bendradarbiavimo sinergijos tema. Šių metų pokytis orientuotas į dar aktyvesnį bendradarbiavimo skatinimą“, – teigia G. Šeputis.

„Festivalis, kaip nurodo vien pavadinimas, turi būti šventė. Šiame renginyje tikimės sukurti festivalio atmosferą, kad dalyviai jaustų šventinę nuotaiką“, – papildo LiMA direktorius Gintautas Kučas. „Formali konferencija nelabai dera su norima festivalio nuotaika, tuo pačiu, atsižvelgiant į didelę įvairių konferencijų pasiūlą rinkoje, ir dalyviai tikisi kiek kitokio formato renginio. Tai reiškia, kad „ADvent“ renginyje pagrindiniu akcentu bus įvairūs kūrybiškumą, įžvalgas ir bendravimą skatinantys užsiėmimai, o rimti pranešimai juos papildys““, – teigia G. Kučas.

„ADvent“ renginio programą sukūrėme skirtingoms auditorijoms – agentūrų vadovams, strategams, kūrybiniams darbuotojams, agentūrų ir reklamdavių projektų vadovams, rinkodaros vadovams, prekės ženklų vadovams bei kitiems rinkodaros specialistams“, – atkreipia dėmesį G. Šeputis.

Jis pasakoja, jog birželio 10 d. Menų spaustuvėje vyksiantį įžvalgų ir kūrybingumo renginį „ADvent“ sudarys septynios skirtingų koncepcijų zonos. Pagrindinėje pranešimų zonoje didelis akcentas bus skiriamas integruotai komunikacijai. Pagrindinį pranešimą apie tai, kaip sukurti holistinio marketingo komunikacijos planą „360 laipsnių kampu“, skaitys lektorius iš Didžiosios Britanijos Paul Arnold, šią temą papildys „Lietuvos draudimo“ komunikacijos strategijos įdiegimo atvejo pristatymas. Pastaroji integruotos komunikacijos kampanija „Verslo žinių“ konkurse „Password“ buvo pripažinta efektyviausia. Ypatingas turėtų būti ir Martin de Munnik iš Nyderlandų pranešimas apie tai, kaip veikia perkančiojo smegenys, kodėl vienos reklamos priemonės veikia, o kitos ne. Dalyviai galės susipažinti su tyrimais, konkrečiais kampanijų pavyzdžiais, bus pateikiama daug praktinių patarimų reklamą kuriantiems specialistams.

Visiems komunikacijos industrijos kūrėjams bei kitiems rinkos dalyviams bus suteikiama galimybė 8 minučių trukmės pranešimais pristatyti savo įgyvendintus projektus, pasiūlymus rinkai ar įžvalgas trumpais. Tarp pirmųjų patvirtintų – „Google“, „Radiocentro“ bei skaitmeninės rinkodaros įmonių pranešimai.

Kūrybiniams darbuotojams „ADvent“ renginio metu veiks patyriminės dirbtuvės su galimybe pakrauti savo potencialą netradiciniais būdais – tokiais kaip piešimas savo kūnu, juoko joga, garso meditacija, grojimas afrikietiškais būgnais. Šiemet auditorijai suteikiama galimybė susipažinti ir pamatyti geriausius šių metų „Adrenalino“ konkurse nominuotus darbus. Nominuotų darbų trumpieji sąrašai bus pristatomi auditorijai dar iki apdovanojimų ceremonijos. Dar viena naujovių – verslo įmonių rinkodaros vadovų ir agentūrų vadovų forumo diskusijos, kurių metu siekiama atsakyti, kaip efektyviau bendradarbiauti ir kartu siekti geresnio rezultato. Šiemet renginio metu pirmą kartą bus rengiamas socialinės reklamos konkursas, kuriame pasirinktam socialiniam projektui reklamos kampaniją kurs jaunieji kūrybininkai.

Įžvalgų ir kūrybingumo renginys „ADvent“ vyks birželio 10 dieną Menų spaustuvėje, tuo tarpu „Adrenalino“ apdovanojimų ceremonija vyks birželio 10 d. vakare „Forum Palace“. Planuojama, kad renginys pritrauks 500 dalyvių. Bilietus įsigyti galima čia.