Prekės ženklą „Chazz“ sukūrusios lietuvių bendrovės „Gusania“ išleistas naujas produktas – „putės“ skonio čipsai – ne tik užkūrė diskusijas socialiniuose tinkluose, bet ir atsidūrė įvairių valstybinių institucijų akiratyje. Pasipiktinusių vartotojų užklausų skambučiais, elektroniniais laiškais, o galiausiai ir oficialių skundų sulaukė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos, Lygių galimybių kontrolieriaus, Žurnalistų etikos inspektoriaus, Maisto ir veterinarijos tarnybos, Valstybinė lietuvių kalbos komisija. Pikantiško skonio traškučius vartotojai vertina kaip moralės dugną, o prekės pavadinimą apibūdina kaip įžeidžiantį moteris. Tarnybų prašoma įvertinti, ar maisto produktas neklaidina vartotojų, ar jo ženklinimas ir pateikimas atitinka nacionalinius ir ES teisės aktų reikalavimus.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360