„Pigu“ prekybos centras internete ėmė bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurios įkūrėjas Nerijus Mikalajūnas pradėjo vadovauti „Pigu“ grupės komunikacijai.

„Stiprinti komunikacijos komandą paskatino mūsų e. prekybos centro laukiantys plėtros iššūkiai. Neabejoju, kad Nerijus prisidės prie efektyvios komunikacijos, kuri būtina sparčiai augančiai e. platformai, sujungiančiai pirkėjus ir pardavėjus visose Baltijos šalyse“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Ernestas Kačerauskas, „Pigu“ rinkodaros vadovas.

Anot N. Mikalajūno, žaibiška „Pigu“ plėtra e. prekybos sektoriuje šiuo metu yra tarp įdomiausių reiškinių Baltijos šalių versle.

„Man nepaprastai įdomu prisidėti prie „Pigu“ grupės transformacijos iš regiono lyderio į stiprų tarptautinį e. prekybos žaidėją. Užtikrinti sklandų šių įvykių komunikacijos procesą – ne tik didžiulė atsakomybė, bet ir malonumas“, – teigia N. Mikalajūnas.

Nerijus Mikalajūnas
Nerijus Mikalajūnas
© Asmeninio albumo nuotr.

„Intuit Communications“ ir toliau teikia paslaugas ICOR grupės įmonėms, N. Mikalajūnas lieka atsakingas už įmonių grupės komunikaciją.

N. Mikalajūnas komunikacijos rinkoje dirba 22 metus, yra buvęs ilgametis tarptautinės „Veolia“ (anksčiau „Dalkia“) grupės, kompanijų „Vilniaus energija“ ir „Litesko“ atstovas spaudai. Savo karjerą komunikacijos profesionalas pradėjo įmonėje „Viešųjų ryšių partneriai“, dabartinėje „Fabula Rud Pedersen Group“.

Šiuo metu „Pigu“ grupė ruošiasi susijungimui su Estijos kompanija „Hobby Hall Group“ (HHG), kurį įgyvendina naujasis akcininkas – investicinis fondas „Mid Europa Partners“. Grupė sujungs kelis milijonus registruotų klientų keturiose šalyse: „Pigu.lt“ Lietuvoje, „Kaup24.ee“ ir „Hansapost.ee“ Estijoje, „220.lv“ ir „Xnet.lv“ Latvijoje bei „Hobbyhall.fi“ Suomijoje.

Baltijos šalių „Pigu“ prekybos centruose internete prekiauja daugiau kaip 3000 parduotuvių, pirkėjai jose per metus apsilanko daugiau nei 100 milijonų kartų.

M360