Kompanijos finansų direktorius Jonas Moelleris tokio apkarpymo motyvus aiškino tuo, kad jiems abejonių kelia klaidinantis lankytojų skaičius, kuriam įtaką darą vadinami botai, taip pat jie nėra tikri dėl to, kokiame kontekste internete atsiduria jų reklamos. Anksčiau šiais metais kalbėdamas šia tema J. Moelleris išreiškė didelį susirūpinimą dėl reklamų socialiniame tinkle „YouTube“, bet šįkart kalbėjo tiesiog bendrai apie skaitmeninėje erdvėje esančius pavojus, rašo portalas „Adweek“.

„Išlaidos skaitmeninei reklamai buvo sumažintos, nes nusprendėme jas stabdyti tokiose vietose, kurios neatitinka mūsų standartų ir specifikacijų“, - skelbiama kompanijos viešai išplatintoje ataskaitoje.

Tyrimų bendrovės „Kantar Media“ duomenimis, pernai „P&G” išlaidos reklamai JAV siekė 2,4 mlrd. JAV dolerių – kompanija buvo didžiausias reklamos užsakovas šalyje. Be to, kad mažina išlaidas skaitmeninei reklamai, „P&G” taip pat apkarpė agentūroms ir reklamos kūrimui skiriamas lėšas.

Tokiais žingsniai „P&G” įgyvendina šį sausį viešai paskelbtą kvietimą visiems rinkos dalyviams laikytis didesnių skaidrumo ir efektyvumo standartų. Kompanijos rinkodaros vadovas Marcas Pritchardas tuomet viešai paskelbė, kad nebendradarbiaus su tais rinkos dalyviais, kurių duomenų patikimumo neužtikrins trečiosios šalys ir kurie negalės užtikrinti saugaus reklamų konteksto.

„P&G” konkurentas „Unilever” taip pat paskelbė mažinantis išlaidas rinkodarai, siekdamas pagerinti pelno maržą.