Justina Šidlauskienė, „Paysera“ marketingo vadovė, teigia, kad pavasarį „Paysera“ atnaujino prekės ženklą, po kurio skėčiu teikiamos finansinės ir susijusios paslaugos, todėl natūraliai atėjo laikas prie jo priderinti ir kitos veiklos – bilietų platinimo platformos – logotipą.

„Kuriant vizualinį identitetą prisiminėme startuolišką bilietų platformos kūrimo praeitį. Prieš 7-erius metus vienas iš įmonės darbuotojų kitoje bilietų platinimo platformoje pirko bilietus ir už kiekvieną iš jų sumokėjo administravimo mokestį. Taip jam gimė idėja sukurti bilietų platinimo savitarną be administravimo ir atsispausdinimo mokesčių pirkėjui. Naujuoju prekės ženklu ir siekiame pozicionuoti „Paysera Tickets“ kaip sąžiningą platformą pirkėjui, o renginiui organizatoriams – kaip patikimą ir patrauklų įrankį kurti ir valdyti renginius”, – sako J. Šidlauskienė.

Naujojo logotipo pagrindiniu motyvu pasirinktas stilizuotas bilietas. Nors iš esmės „Paysera Tickets“ buvo pritaikyta prie dabartinės finansinių paslaugų bendrovės logotipo spalvų paletės, kartu buvo įtraukta ir papildomų spalvų, kurios logotipui suteikia gaivumo ir gyvybingumo.

Logotipo mėlyna ir žalia spalvos simbolizuoja įsipareigojimą išlaikyti pagrindines vertybes – sąžiningumą, inovacijas, patirtį ir tvarumą. Papildomai įvesta ryškiai žalia spalva simbolizuoja mūsų palaikomų renginių įvairovę ir gyvybingumą.

„Paysera Tickets“

Bilietų platinimo savitarna ir kitos platformos pagal naująjį vizualinį identitetą bus atnaujinamos laipsniškai.

Šiemet sausį-rugsėjį per bilietų platinimo platformą „Paysera Tickets parduota apie 330 000 bilietų į maždaug 6 000 renginių – koncertus, maratonus, parodas, vebinarus, ekskursijas. Palyginimui, per visus 2021 metus renginių organizatoriai šioje platformoje pardavė 345 000 bilietų į 6 400 renginių.