Skaitmeninės agentūros „Choco“ bendraturtis, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas Tomas Nemura pasidalijo tendencijomis, kurios galėtų būti aktualios su skaitmenine komunikacija dirbantiems žmonėms. „Darykite dalykus patys – agentūros yra smarkiai pervertinamos. Būkite gobšūs ir analitinius procesus laikykite savo rankose – atsipirks“, – konstatavo T. Nemura ir įkvėpimų sesijoje „Atomic Inspirations“ pristatė momentus, kuriuos tinkamai suvaldžius prekių ženklai pasiektų užsibrėžtų tikslų.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360