Šiais metais konkursas sulaukė itin didelio susidomėjimo. „Visų pirma, norime pasidžiaugti tokiu dideliu konkurso aktyvumu. Sulaukėme net 58 marketingo vadovų ir vadovių paraiškų. Tai tapo nemažu iššūkiu komisijai, nes į kiekvieną paraišką detaliai įsigilinti truko laiko“, – sakė komisijos narė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė.

Pasak jos, labai svarbu pažymėti, kad šio konkurso tikslas – ne tik konkretaus marketingo vadovo nuopelnų įvertinimas, bet ir marketingo disciplinos, kaip vieno pagrindinių vaidmenų vystant organizaciją, stiprinimas. „Visi kandidatai, aktyviai dalyvaudami, skirdami laiko apmąstyti marketingo vaidmenį organizacijoje ir visuomenėje, smarkiai prisideda prie kokybiško, etiško ir, svarbiausia, į vertės augimą orientuoto marketingo kūrimo“, – kalbėjo A. Palaimaitė.

Kitas komisijos narys, LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis, dalinosi, kad komisijai didesnis iššūkis buvo išrinkti pretendentų į metų marketingo vadovo dešimtuką, nes šio titulo vertų, jų akimis, buvo tikrai daugiau nei dešimt.

„Dešimtuko sėkmę lėmė keletas pagrindinių kriterijų. Pirma – tai sėkmės rodikliai, kuriais matuojamas marketingo vadovo indėlis. Tai padėjo atskleisti ir konkretaus kandidato atsakomybės mastą konkrečioje įmonėje bei marketingo vaidmenį organizacijos lygmenyje. Kitas kriterijus – didžiausią įtaką įmonės/prekės ženklo vertės augimui turėję veiksmai ir per pastaruosius metus įgyvendinti svariausi pokyčiai ir, žinoma, jų rezultatai. Kitas svarbus aspektas, kad visi paraiškose įvardinti pasiekimai buvo vertinami ne tik įmonės, bet ir sektoriaus kontekste. Tai leido įvertinti ne tik pelno siekiančių, bet ir visuomeninių organizacijų pasiekimus, o taip pat pasverti pasiekimus atsižvelgiant į konkretaus sektoriaus konkurencijos lygį, įstatyminę bazę bei kitus faktorius. Taip pat, vertinant galutinį kandidatų dešimtuką, buvo atsižvelgta į papildomus kriterijus, tokius kaip marketingo vadovo stažas organizacijoje, marketingo departamento dydis“, – sakė L. Šiautkulis.

Geriausiais marketingo vadovais Lietuvoje šiemet pretenduoja tapti: Aldaris AS, Saku Olletehase AS, UAB „Švyturys - Utenos alus“ marketingo vadovas Baltijos šalims Laimis Balčiūnas, „Topo grupės“, UAB „Topo centras“ marketingo vadovė Raimonda Gudaitė, Lietuvos nacionalinio dramos teatro rinkodaros ir ryšių su visuomene skyriaus vadovė Laura Gudzinevičiūtė, AB „Auga Group“ marketingo vadovas Gediminas Judzentas, „Telia Lietuva“ marketingo vadovė Vaida Jurkonienė, AB „Grigeo“ marketingo vadovas Paulius Pocius, „Tele2“ marketingo direktorius Mindaugas Savickas, UAB „Deeper“ marketingo vadovas Rolandas Sereikia, „KGGroup“ marketingo tarnybos direktorius Artūras Skairys, UAB „Moller Auto“ / UAB „Moller Auto Keturi žiedai“ marketingo vadovė Neringa Žukauskaitė.

Kas taps geriausiu marketingo vadovu Lietuvoje bus paskelbta gegužės 9 d. „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“.

2017 m. metų CMO tapo „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė, 2016 m. – Ieva Čepononė, įvertinta už pasiekimus vadovaujant „Eurovaistinės“ rinkodarai, 2015 m. – Romualda Stragienė, tuo metu ėjusi „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovės pareigas.