„Džiaugiuosi, kad augant konkursui marketingo vadovai skiria vis daugiau dėmesio kokybiškam paraiškos pildymui. Rinkimų metu viena sudėtingiausių užduočių komisijai yra išrinkti stipriausių marketingo vadovų dešimtuką, todėl šiais metais individualius interviu su komisija perkėleme į ankstesnį etapą. Komisija iš gautų paraiškų išrinko 15 marketingo vadovų, su kuriais buvo surengti individualūs pokalbiai, ir tik po jų paskelbtas TOP 10. Patekimas į TOP 10 yra ne tik didžiulis laimėjimas, bet ir puiki nuveiktų darbų ir pasiekimų savirefleksija bei stiprus impulsas bei pavyzdys rinkai“, – džiaugiasi konkurso organizatorė, LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Alvydė Palaimaitė

Kandidatai buvo vertinami atsižvelgiant į tris pagrindinius aspektus: marketingo vadovo strategines ir veiklos srities kompetencijas, lyderystę ir vadovaujamo departamento efektyvumą 2024-aisiais metais.

Į finalinį dešimtuką (pavardės pateikiamos abėcėlės tvarka) pateko „LastMile“ marketingo vadovė Ieva Balkevičiūtė; „15 min grupės“ marketingo ir vystymo vadovė, verslo partnerė Gabrielė Burbienė; ISM vadybos ir ekonomikos universiteto marketingo ir komunikacijos vadovė Laura Garunkštytė-Vaišnorė; ADB „Gjensidige“ marketingo vadovė Baltijos šalims Ona Girčienė; „Telia“ marketingo ir komunikacijos vadovė Vaida Jurkonienė; „NFQ Technologies“ marketingo vadovas Gražvydas Kaminskas; „Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus; „Pro Bro Group“ marketingo ir pardavimų vadovas Paulius Pocius, dirbęs 2023–2024 m., šuo metu valdybos patarėjas; „Agrokoncerno“ marketingo vadovas Skomantas Rukuiža; „Hostinger“ marketingo vadovė Kristina Strimaitė.

„Įvertinus kandidatų indėlį į įmonės strategiją, įžvalgų pritaikymą, vertės kūrimą klientams bei išskirtinių verslo rezultatų pasiekimą, atrinkome ryškiausius šalies lyderius. Šie marketingo profesionalai ne tik nuosekliai kuria inovatyvias strategijas, bet ir įkvepia pokyčiams visą verslo ekosistemą. Kiekvienas šio dešimtuko narys yra sektinas pavyzdys tiek kaip marketingo, tiek kaip ir lyderystės ekspertas“, – sako rinkimų komisijos narys, „Metų CMO’24“ Ąžuolas Zubkonis, SMP.

Ąžuolas Zubkonis

„Žvelgiant į 2024 metų geriausiųjų dešimtuką, išsiskyrė tie marketingo vadovai, kurie sugebėjo įveikti tradicinį atotrūkį tarp marketingo strategijos ir taktikos, daugiau dėmesio skirdami strateginiams klausimams – tam, kas kurs vertę po pusmečio ar dar vėliau. Tai vadovai, kurie įsisavino naujus lyderystės elgsenos modelius, siekdami augimo per išskirtinumą. Taip pat tie, kurie investavo į kliento kelionę, orientuodamiesi į marketingo strategijų derinimą su tikraisiais klientų poreikiais ir elgsena“, – prideda rinkimų komisijos narė dr. Lineta Ramonienė.

Lineta Ramonienė

Kandidatus vertino marketingo ekspertų ir verslo lyderių komisija: „Metų CMO’24“, „Swedbank“ pardavimų valdymo ir marketingo departamento direktorius Ąžuolas Zubkonis, SMP; LiMA valdybos narė, „Metų CMO’23“ Giedrė Vilkė, SMP; „Google“ vadovas Baltijos šalims Vytautas Kubilius; „Burga“ finansų vadovas Emilis Gustainis; ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė dr. Lineta Ramonienė; LiMA valdybos pirmininkė, „Civitta“ partnerė ir Rūta Gaudiešienė, SMP; „Ogilvy“ strategijos ir tyrimo skyriaus vadovė Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade; „Baltic Sandbox Ventures“ partneris ir direktorius, LiMA valdybos narys Andrius Milinavičius; „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė–Iškauskienė ir LiMA valdybos narė Indrė Pikturnienė.

Sekančiame rinkimų etape vyks atviri debatai su TOP 10 marketingo vadovais, todėl visi norintys artimiau susipažinti su stipriausių marketingo vadovų dešimtuku tai galės padaryti balandžio 15 dieną 17:00 val. gyvai Rockit Vilnius.

Metų marketingo vadovas (-ė) bus paskelbtas balandžio 30 d. vyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’25“.